اسمارت‌فون اوپو F7 به تقلب در بنچ‌مارک AnTuTu متهم شد!

بنچمارک‌ها تنها شاخص موجود برای ارزیابی عملکرد کلی گوشی‌های هوشمند محسوب نمی‌شوند؛ اما از رفتار اسمارت‌فون در زمان تحمل بار پردازشی، نگرشی اساسی ارایه می‌کنند. اگرچه ظاهرا این موضوع در مورد اوپو F7 صادق نیست و اخیرا این اسمارت‌فون به تقلب در معیارهای بنچمارک متهم شده است. به گفته یک وبلاگ‌نویس از ویتنام، اوپو F7 در زمان اجرای اپلیکیشن انتوتو توسط کاربر با جابه‌جایی محدودیت‌ها عامدانه عملکرد خود را ارتقا می‌دهد.

این وبلاگ‌نویس به منظور اثبات گفته خود یک اپلیکیشن انتوتو تقلبی نوشته است: در زمان اجرای برنامه روی اوپو F7 این هندست بدون توجه به آستانه حرارتی، سرعت هر یک از هسته‌های تراشه مدیاتک هلیو P60 خود را به حداکثر میزان فرکانس (2 گیگاهرتز) افزایش داد و به لطف این ترفند موفق به کسب امتیاز فوق العاده‌ای از انتوتو شد و در این قسمت بسیاری از رقبای مهم خود را شکست داد.

اوپو F7 امتیاز 139475 را کسب کرد و در مجموع اسمارت‌فون‌های شیائومی ردمی 5 پلاس با تراشه اسنپ‌دراگون 625، ردمی نوت 5 پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 636 و حتی شیائومی Mi 6X که از بهترین چیپست میان‌رده شرکت کوالکام یعنی تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 660 استفاده می‌کند را پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH