ادعای ال‌جی: نمایشگر برش‌خورده ال‌جی G7 از آی‌فون X اپل کپی‌برداری نشده است!

اسمارت‌فون جدید ال‌جی G7 با نمایشگر برش‌خورده حدودا 6 ماه پس از گوشی اپل آی‌فون X عرضه شد. اما در صورتی‌که به باور شما طراحی ال‌جی G7 از آی‌فون X کپی‌برداری شده است، کمپانی کره‌ای چنین موضوعی را رد می‌کند.

اخیرا هوانگ جئونگ هوان، مدیر اجرایی ال‌جی موبایل در خلال مراسم رونمایی از G7 ThinkQ در کره‌جنوبی ادعا کرد که این کمپانی پیش از اپل الگوی نمایشگر برش‌خورده را طراحی کرده است. وی خاطرنشان کرد که احتمالا نمایشگر این دستگاه مشابه با اسمارت‌فون‌های دیگر است؛ اما هندست جدید ال‌جی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاملا متفاوت عرضه می‌شود.

در حقیقت هوانگ اعلام کرده که کمپانی حتی ترجیح می‌دهد این نمایشگر را برش‌خورده خطاب نکند (چرا که این مسئله بیانگر فقدان برخی قابلیت‌هاست). در عوض ال‌جی این صفحه نمایش را نمایشگر دوم نام‌گذاری کرده که حاکی از وجود موارد بیش‌تری برای نمایش است.

G7 از یک نمایشگر LCD بهره می‌گیرد. مدیر اجرایی ال‌جی گفت: “واقعا اشتباه است که ادعا کنیم ال‌جی به نمایشگرهای LCD بازگشته است؛ چرا که این مسئله جزئی از استراتژی 2 طرفه ما به شمار می‌آید. محصولات سری G با نمایشگر LCD عرضه می‌شوند؛ در حالی‌که مدل‌های سری V از پنل‌های اولد بهره خواهند گرفت. بعلاوه وی یادآور شد که ویژگی‌های از قلم افتاده نظیر پشتیبانی از انیموجی می‌توانند از طریق به‌روزرسانی‌های آینده اضافه شوند و در اسمارت‌فون G7 و سایر مدل‌هایی که به دنبال آن عرضه می‌شوند، قابل دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH