با حافظه‌های جانبی جدید PRO Endurance دیگر نگران ماندگاری اطلاعات خود نباشید

 

هنگامی که بحث از انتخاب حافظه‌های جانبی میکرو SD به میان می‌آید، موارد متعددی وجود دارد که باید قبل از خرید و با توجه به نیاز شخصی به آنها توجه کرد. به عنوان مثال شاید برای برخی کاربران ظرفیت آن اهمیت داشته باشد، یا برای برخی دیگر سرعت خوانش اطلاعات مهم باشد. برای برخی از کاربران نیز با توجه به اهمیت اطلاعات خود، مدت زمان ماندگاری و بقای حافظه‌های جانبی در اولویت قرار می‌گیرد. سامسونگ با ورود به این عرصه و عرضه حافظه‌های جانبی PRO Endurance جوابگوی نیاز اخیر کاربران شده است. بر اساس گفته‌های شرکت کره‌ای:

طراحی شده برای محیط‌هایی که در آنها افراد از نظارت ویدیویی مانند دوربین‌های مداربسته و امنیتی استفاده می‌کنند، PRO Endurance قابلیت ضبط سریع و بادوام را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

ظاهرا این میکرو SD برای استفاده در گوشی‌های هوشمند و دوربین‌ها ساخته نشده است، اما در صورتی که اطلاعات ارزش بالایی داشته باشند می‌توان از آن در این گجت‌ها نیز بهره‌مند شد. سامسونگ بیان کرده در مقایسه با کارت حافظه‌هایی که بر روی سرعت تمرکز کرده‌اند، این محصول 25 برابر پایایی بیشتری را ارایه می‌کند. این شرکت برای نشان دادن صداقت خود نیز 5 سال ضمانت پس از فروش را برای خریداران عرضه می‌کند.

حافظه جانبی PRO Endurance در مقابل آب، دما، مغناطیس و اشعه ایکس نیز مقاوم است. سرعت خوانش و نوشتار اطلاعات نیز در آن به 100 و 30 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. در خصوص قیمت نیز این محصول دارای برچسب قیمتی 89.99 دلار برای مدل‌های 128 گیگابایتی، 44.99 دلار برای مدل‌های 64 گیگابایتی و 24.99 دلار برای مدل‌های 32 گیگاباتی است.

1 در مورد “با حافظه‌های جانبی جدید PRO Endurance دیگر نگران ماندگاری اطلاعات خود نباشید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH