تست‌های باتری HTC One Max را مشاهده کنید؛ نتایجی عالی!

همان طور که می‌دانیم آخرین پرچمدار HTC برای گوشی خود از باتری‌ای با ظرفیت 3300mAh بهره گرفته است که با توجه به قدرت بالای آن، می‌تواند به اندازه کافی نیاز شما را برای ساعات متوالی زیاد و یا یک روز کامل مکالمه در شبکه 3g فراهم سازد.

سابقا آمار بسیار چمشگیر و قابل توجهی از مشخصات، قدرت این گوشی و باتری آن ذکر شده است، اما باید برای رسیدن به آن‌ها این گوشی تست شود.
پس منتظر نمی مانیم و کار را شروع می کنیم
در اولین  آزمون، توانایی این گوشی در مکالمه تحت شبکه 3G  را محک می زنیم. HTC در اینجا خوب ظاهر می شود، نتیجه چیزی در حدود 23 ساعت مکالمه مداوم! نتایج را می‌بینیم:

3g600

در آزمون بعدی، به سراغ قدرت باتری در وبگردی می‌رویم. باز هم نتیجه‌ای خوب و جالب برای این فبلت زیبا! چیزی در حدود 11 ساعت و 20 دقیقه.

web600

خب می‌رسیم به قدرت پخش فیلم! خوشبختانه در اینجا هم HTC ما را نا امید نکرد. 13 ساعت و 11 ثانیه نهایت قدرت این باتری برای پخش فیلم بود!  به نظر کافی می‌آید!

plya bak

HTC One Max برای میزان زمانی که در حالت استند بای نیز می‌تواند دوام بیاورد، خوب ظاهر شد و نمره قابل قبولی را کسب کرد. در واقع می‌شود گفت باتری به کار رفته در این گوشی، یکی از بهترین باتری‌های به کار رفته تا به امروز در گوشی‌های هوشمند است.

one-max-battery-test

در واقع رتبه نهایی این مدل نشان می‌دهد، این فبلت در حالتی که شما روزانه یک ساعت به تماشای فیلم بپردازید، یک ساعت در شبکه 3G مکالمه کنید و یک ساعت هم به وبگردی اختصاص دهید، تقریبا سه روز و نیم می‌تواند برای شما کار کند! نتیجه قابل قبولی است، این طور نیست؟

1 در مورد “تست‌های باتری HTC One Max را مشاهده کنید؛ نتایجی عالی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH