ثبت نام در جشنواره وب ایران آغاز شد!

Iran-Web-Festival

ثبت نام در ششمین جشنواره وب ایران آغاز شد٬ تا بار دیگر سایت های فارسی بتوانند با یکدیگر به رقابت پرداخته و از برترین آن ها تقدیر گردد.

جشنواره وب ایران٬ امسال در چهار شاخه اصلی کسب و کار اینترنتی، صنایع مرتبط، کسب و کارهای نوپا و شاخه اطلاع رسانی و محتوا برگزار شده و در زیر گروههای متنوع امکان ثبت نام می‌دهد.

از ویژگی های ششمین جشنواره وب ایران می‌توان به اضافه شدن شاخه  کسب و کارهای نوپا اشاره کرد. سایت‌هایی که کمتر از ۲ سال از زمان شروع فعالیت آن‌ها نگذشته باشد٬ می‌وانند در شاخه استارتاپ‌ها شرکت نمایند و همچنین از ویژگی‌های این گروه می‌توان به بررسی استارتاپ‌ها در کنار هم اشاره نمود.

در حال حاضر ثبت نام وب سایت‌ها آغاز گردیده و متقاضیان می‌توانند از طریق بخش ثبت نام در وب سایت جشنواره به آدرس http://register.iranwebfestival.com ثبت نام نمایند.

امسال جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزارهای موبایل در یک اقدام نوآورانه اعلام کردند برای برگزاری بهتر این رویداد، شاخه نرم‌افزارهای موبایل که پیش از این قرار بود به عنوان بخشی از جشنواره وب ایران معرفی شود٬ به جشنواره نرم افزارهای موبایل ارجاع داده خواهد شد. جشنواره وب ایران به تمام سایت‌های شرکت کننده پیشنهاد می‌کند تا اپلیکیشن‌های موبایل خودرادر جشنواره موبایل ثبت نام کنند.

در حال حاضر توسعه دهندگان برنامه‌های موبایل در پلتفرم‌های اندروید٬ آی‌او‌اس و ویندوز می‌توانند برای ثبت برنامه خود به سایت جشنواره موبایل در آدرس http://iranappfest.com مراجعه نمایند.

مهلت ثبت‌نام در جشنواره تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۹۲ است که این تاریخ قابل تمدید نیست. داوری جشنواره وب ایران نیز از تاریخ ۱ آذرماه ۹۲ شروع و در ۳۰ آذرماه ۹۲به پایان می‌رسد. همچنین تاریخ اعلام کاندیداها اول بهمن ماه ۹۲، هم زمان با شروع رای گیری مردمی و اختتامیه ۳۰ بهمن ماه ۹۲ اعلام شده است.

لازم به ذکر است که آی‌تی‌رسان در جشنواره سال گذشته موفق به کسب تندیس بهترین سایت کشور در رعایت حق کپی رایت شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH