اپل مشکل فیس آی‌دی آی‌فون X را حل می‌کند

اواخر هفته گذشته مشخص شد که شرکت اپل از سرویس‌دهندگان مجاز خود درخواست کرده است تا آن‌ دسته از گوشی‌های سری آی‌فون 7 که دارای میکروفون‌های معیوب هستند را تعمیر نمایند ( این مشکل از iOS 11.3 یا به‌روزرسانی‌های بعدی آن ناشی شده بود).

اکنون براساس سند لو رفته دیگری که از سوی اپل به سرویس‌دهندگان مجاز این شرکت ارسال شده است، کمپانی به تشریح فرآیند سرویس‌دهی کارکنان در زمان مواجهه با آی‌فون‌های X دچار نقص فنی در سیستم فیس آی‌دی پرداخته است.

ظاهرا (برخلاف منطق عقلی) مشکل سیستم فیس آی‌دی با دوربین پشتی گوشی مرتبط است. بر اساس اظهارات سند، نخستین گام بایستی اجرای یک تست ایرادیابی باشد تا مشخص شود که آیا ایراد فیس آی‌دی با تعمیر دوربین پشتی برطرف می‌شود یا خیر. در صورتی که این راهکار مشکل را حل نکند، کارکنان می‌توانند فرآیند تعویض گوشی را آغاز نمایند و دستگاه معیوب کاربران را با یک نمونه جدید جایگزین کنند.

اگرچه هیچ اطلاعات رسمی در مورد ارتباط میان دوربین پشتی و سیستم فیس آی‌دی وجود ندارد؛ اما چند ماه پیش یکی از کاربران آی‌فون X پستی را در وبسایت Reddit به اشتراک گذاشت که در آن یکی از کارکنان موسسه Genius Bar، اتصال میان دوربین TrueDepth و لنز تله‌فوتو را مورد تایید قرار داده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH