به‌روزرسانی جدید ویندوز 10 موبایل برای دستگاه‌های سازگار عرضه می‌شود

صفحه پشتیبانی مایکروسافت متنی را منتشر کرده که در آن آمده است به‌روزرسانی آپریل 2018 ویندوز 10 موبایل بر روی دستگاه‌های سازگار ارایه خواهد شد. در این متن اشاره شده است که شاید دسترسی با توجه به مدل گوشی، منطقه جغرافیایی، سرویس‌دهنده، محدودیت‌های سخت‌افزاری و دیگر عوامل متفاوت باشد. در صورت عرضه این به‌روزرسانی، دستگاه‌های مربوطه به صورت خودکار اقدام به دریافت آن خواهند کرد. در صورتی که می‌خواهید به صورت دستی اقدام کنید، می‌توانید به آدرس Settings > Update & security > Phone update > Check for updates مراجعه کنید. نسخه ویندوز 10 موبایل که شامل این آپدیت می‌شود، 1803 است.

برخی از کاربران این سیستم عامل در تلاش برای دریافت و نصب به‌روزرسانی به صورت دستی به بن‌بست رسیده‌اند. همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌شود، مایکروسافت هشدار می‌دهد که همه مدل‌ها این آپدیت را دریافت نخواهند کرد. در هر صورت باید کاربران این سیستم عامل بپذیرند که در حال حاضر ویندوز 10 موبایل جز اولویت‌های شرکت نیست.

مایکروسافت به صورت رسمی در تاریخ هشتم ژوئن سال 2019 با این سیستم عامل موبایلی خود خداحافظی خواهد کرد. تا زمان گفته شده شرکت اقدام به پشتیبانی در خصوص رفع مشکلات و ارایه بسته‌های امنیتی خواهد کرد، اما ویژگی جدیدی به دستگاه‌های دارنده ویندوز 10 موبایل افزوده نخواهد شد.

1 در مورد “به‌روزرسانی جدید ویندوز 10 موبایل برای دستگاه‌های سازگار عرضه می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH