به‌روزرسانی واتس‌اپ برای آیفون با ارتقا عملکرد و افزوده شدن حالت تصویر در تصویر عرضه شد

اخیرا به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ برای گوشی‌های آیفون منتشر شده که به همراه خود یکسری قابلیت‌های جدید به همراه آورده است و در این بین برای کاربران اروپایی سورپرایز‌های بیشتری نیز به چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد مهم‌ترین این قابلیت‌ها ویژگی تصویر در تصویر یا همان PiP است که مدت‌های طولانی تحت آزمایش و بررسی قرار داشت، ولی سرانجام برای استفاده عمومی مورد تایید قرار گرفت.

واتس‌آپ

حالت جدید تصویر در تصویر فعلا تنها از دو پلتفرم فیس‌بوک و اینستاگرام پشتیبانی می‌کند، بدین معنا که هر گاه یک فایل ویدیویی با لینکی به میزبانی یکی از این دو شبکه اجتماعی دریافت نمایید به راحتی می‌تواند آن را در اپلیکیشن واتس‌اپ پخش نمایید. به علاوه در هنگام تماشایی این ویدیو به طور همزمان قادر خواهید بود به چت خود سر بزنید و به گپ زدن با دیگر دوستانتان بپردازید. البته این همه قابلیت‌های جدید این به‌روزرسانی نیست.

اگر شما در اروپا زندگی می‌کنید متوجه خواهید شد که در هنگام ثبت‌نام برای ساخت یک حساب کاربری از شما درخواست خواهد شد که تایید نمایید سن‌تان کمتر از شانزده سال نیست. این ویژگی در پی دستورالعمل‌های جدید حریم خصوصی افزوده شده که اخیرا اتحادیه اروپا تصویب نموده است و تمامی شرکت‌ها، اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها ملزم به رعایت آن هستند و در این به‌روزرسانی نیز واتس‌اپ مجبور به اجرای آن شده است.

در نهایت برخی ویژگی‌های جدید مرتبط به ادمین‌ها در این به‌روزرسانی اضافه شده است که این امکان را فراهم نموده تا برخی از دسترسی‌های ادمین را بتوان تغییر داد یا حذف نمود. البته در صورتی که شما ادمین یک گروه باشید. برای این کار تنها کافی است در بخش منوی اطلاعات گروه (Group info) بر روی گزینه Dismiss As Admin کلیک نمایید. همچنین اکنون مدیر این اختیار را دارد تا مشخص کند چه افرادی اجازه تغییر و ویرایش اطلاعات مربوط به موضوع، توضیحات و آیکن گروه را خواهند داشت. این گزینه را نیز در همان منوی اطلاعات گروه و در بخش تنظیمات گروه (Group settings) پیدا خواهید کرد.

دیگر مواردی که در این به‌روزرسانی عرضه شده است مربوط به بهبود عملکرد و رفع برخی اشکالات در برنامه است. به همین دلیل انتظار می‌رود که با به‌روزکردن اپلیکیشن گوشی‌تان بسیاری از ویژگی‌ها مانند ضبط صدا، تاریخچه چت‌ها و به طور کلی کیفیت تماس‌های صوتی و تصویری واتس‌اپ بهبود یافته باشد. برای دانلود جدیدترین نسخه اپلیکیشن واتس‌آپ ویژه گوشی آیفون می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

4 در مورد “به‌روزرسانی واتس‌اپ برای آیفون با ارتقا عملکرد و افزوده شدن حالت تصویر در تصویر عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH