انتشار تصاویر زنده سامسونگ گلکسی J4 2018 توسط آژانس رگولاتوری

 

بر اساس پیش‌بینی‌ها در ماه جاری شرکت سامسونگ حداقل از 4 اسمارت‌فون جدید سری گلکسی J خود رونمایی می‌کند که احتمالا گلکسی J4 2018 ارزان‌قیمت‌ترین آن‌ها خواهد بود. پیش‌تر و در ماه فوریه، برای نخستین بار موجودیت این گوشی با نمایش نام و برخی مشخصات آن در دیتابیس گیک‌بنچ فاش شد.

امروز این هندست در وبسایت گواهی NCC تایوان رویت شد و این بدان معناست که سامسونگ تصمیم دارد گلکسی J4 2018 را در آینده بسیار نزدیک معرفی نماید. NCC در کنار برخی ویژگی‌های گوشی، تعداد انگشت‌شماری تصویر زنده از این هندست مبتدی را نمایش می‌دهد.

سامسونگ گلکسی J4 2018 بایستی با پردازنده 4 هسته‌ای اگزینوس با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 8 یا 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش عرضه شود. لنز منفرد دوربین در تصاویر مشهود است؛ اما هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد اندازه آن موجود نیست.

 

اکنون می‌دانیم که این گوشی با قابلیت پشتیبانی از 2 سیم‌کارت و سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو روانه بازار خواهد شد. بعلاوه در کنار بلوتوث، وای‌فای و پشتیبانی از LTE احتمالا شاهد حضور جک صوتی 3.5 میلی‌متری نیز خواهیم بود. همچنین شایان به ذکر است که آژانس رگولاتوری تایوانی، اسمارت‌فون میان‌رده دیگری از سامسونگ با نام گلکسی J6 2018 را در فهرست خود قرار داده است که احتمالا هم‌زمان با مدل گلکسی J4 2018 رسما معرفی خواهد شد.

2 در مورد “انتشار تصاویر زنده سامسونگ گلکسی J4 2018 توسط آژانس رگولاتوری”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH