6 دلیل برای آنکه از پیام رسان گپ استفاده کنیم!

پیام رسان گپ (Gap) یکی از سه اپلیکیشن پرطرفدار کشور است که تابه‌حال بیش از 2 میلیون و 400 هزار کاربر وارد آن شده‌اند و طبق آمارهای غیر رسمی دومین اپلیکیشنی است که کاربرانش فعالیت بسیار زیادی دارند و تولید محتوای آن به صورت روزانه در حال افزایش است.

این پیام رسان با توجه به امکانات مختلفی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و امکاناتی از جمله کسب درآمدی که در آن وجود دارد، بسیاری از مدیران کانال‌ها را برای حضور در این پیام رسان وسوسه کرده است.

پیام رسان گپ

در این مقاله قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که جزو نقاط قوت پیام رسان گپ (Gap) محسوب شده و به این دلایل پیشنهاد می‌کنیم که از سایر پیام رسان‌های داخلی به این اپ مسنجر حرفه‌ای کوچ کنید و از امکانات بی نظیر آن استفاده کنید.

1- تماس صوتی و گرافیک گپ بهتر از سایر پیام رسان‌های داخلی است

اولین ویژگی مهم پیام رسان گپ تماس صوتی آن است که با توجه به تست‌های انجام شده توسط ما در آی‌تی‌رسان نسبت به پیام رسان سروش بسیار کیفیت بهتری داشته و دو پیام رسان بله و ایتا که به کلی از این امکان بی بهره هستند و تنها پیام رسان‌های دارای این امکان آی گپ و بیسفون هستند که تماس صوتی آی گپ تقریبا کیفیت بهتری از تماس صوتی گپ داشته و در رده بندی این امکان در پیام رسان‌های داخلی رتبه اول را در اختیار دارد.

نکته جالب‌تر در مورد تماس صوتی گپ گرافیک زیبایی است که در آن مشاهده می‌شود و این ویژگی حتی در آی گپ قابل دسترسی نیست و مزیت گپ را بیش از دیگران می‌نماید. گرافیک پیام رسان گپ واقعا می‌توانست یک دلیل جداگانه برای استفاده کردن از این پیام رسان باشد.

به طور جدی مسئولین پیام رسان گپ نسبت به گرافیک و ظاهر پیام رسانشان تلاش و کوشش کرده‌اند و ظاهر این مسنجر به مراتب از اپ‌های مشابه داخلی و خارجی بهتر است.

2- در پیام رسان گپ کسب درآمد کنید و پول در بیاورید

از جمله ویژگی‌های بسیار ممتاز این پیام رسان که تقریبا در هیچ پیام رسان دیگری مشابهی نداشته و عملا تنها اپلیکیشن با این قابلیت است، امکان کسب درآمد برای مدیران کانال‌ها و گروه‌های کاربری است که باعث می‌شود کانال‌های با اعضای اندک نیز بتوانند از حداقل کسب درآمد از راه تبلیغات بهره‌مند شوند و تا مادامی که درآمدهای دیگری جذب آن‌ها می‌شود، از این امکان استفاده نمایند.

نکته جالب در مورد کسب درآمد پیام رسان گپ عدم وجود تفاوت در کانال و گروه‌های کاربری است.

3- سرعت بالای نقل و انتقالات فایل‌ها در پیام رسان گپ

سومین دلیل برای استفاده کردن از این پیام رسان خوب ایرانی سرعت سرورهای آن است که به نسبت پیام رسان سروش و ایتا از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و در تست‌هایی که ما انجام دادیم جدا این کیفیت مشهود بود.

برای تست این صحبت‌های ما کافیست گپ را نصب کنید و در یک گفتگوی شخصی یا گروه تستی اقدام به ارسال یک فایل نمایید که قطعا گفته‌های ما را تصدیق خواهید کرد.

4- خدمات مالی پیام رسان گپ جذاب و نسبتا کامل است

دیگر دلیلی که برای استفاده کردن از این پیام رسان می‌توانیم بیان کنیم، پیشخوان خدمات مالی و کیف پول آن است که به جز پیام رسان بانکی بله تقریبا در هیچ پیام رسان داخلی و خارجی مشابه آن وجود نداشته و گپ توانسته به خوبی یک امکان بی نظیر را در اپلیکشین خود بگنجاند.

به طور مثال شما در پیام رسان گپ می‌توانید قبوض مصرفی خود را پرداخت کنید، برای سیم کارت شارژ تهیه کنید، برای دوستانتان در گپ پول انتقال دهید و بسیار امکانات دیگر مالی که طبیعتا این مسنجر را کامل‌تر از قبل می‌نماید.

نکته جالب‌تر در این بخش، کیف پول گپ است که شما می‌توانید به عنوان یک پس انداز برای مخارج خود در داخل پیام رسان استفاده نمایید.

5- امکانات خوب حریم شخصی

از دیگر دلایل استفاده برای پیام رسان گپ ابزارهای خوبی است که در زمینه حریم شخصی کاربران در این مسنجر تعبیه شده است. شما می‌توانید در صورت لزوم بعضی از کاربران را به لیست سیاه خود اضافه کنید و از ارتباط آن‌ها با خودتان جلوگیری نمایید.

می‌توانید برای اپ خود رمز ورود جداگانه تعیین کنید که باعث می‌شود در صورت لو رفتن رمز اصلی گوشی، هیچ کس نتواند به محیط شخصی شما در گپ دسترسی داشته باشد. همچنین نشست‌های فعال شما در سایر دستگاه‌ها و پلت فرم‌ها را گپ نشان می‌دهد. در این بخش شما می‌توانید اطلاعات دیگر نشست‌ها را مشاهده کرده و در صورت لزوم نسبت به قطع دسترسی آن‌ها اقدام نمایید.

پیام رسان گپ

6- دنیای استیکرها، اطلاعات، خدمات، بازی و سرگرمی در پیام رسان گپ

آخرین دلیل برای استفاده کردن از این پیام رسان خوب ایرانی دنیای استیکرها و امکانات جانبی خوبی است که در آن وجود دارد. در این پیام رسان برخلاف آی گپ که به طور کلی از نعمت استیکر بی بهره است و یا دیگر پیام رسان‌های داخلی و خارجی که با وجود امکان استیکر از تعداد اندکی از آن‌ها برخوردار هستند، دنیایی از استیکرها را در اختیار دارید که بعضا توسط خود کاربران منتشر شده است

بخش دیگری از این پیام رسان به دنیای کانال‌ها، خدمات، بازی‌ها و سرگرمی‌ها تعلق دارد که شما در دسته بندی‌های مختلف می‌توانید به موارد متنوعی از موارد مذکور دسترسی داشته باشید.

همچنین در بخش دیگر به ربات‌هایی دسترسی خواهید داشت که برای آموزش زبان و یا خدمات دیگر در این پیام رسان تعبیه شده‌اند. به طور کلی هر دلیلی که برای استفاده از گپ گفته‌ایم را یک طرف بگذارید و این دنیای پر و پیمان را نیز در طرف دیگر قرار دهید و مطمئن باشید با تست همین بخش عاشق استفاده از پیام رسان گپ خواهید شد!

12 در مورد “6 دلیل برای آنکه از پیام رسان گپ استفاده کنیم!”

  1. دوستان اول اینکه هر عیبی که دوستان گفتند در به روز رسانی برطرف شده و قابل قیاس با خارجی ها است.تماس تصویری اضافه شده و جست و جو کانال و گروه.ممنون

    1
    2
  2. پیامرسان گپ رو بالای دوسال هست که استفاده میکنم واقعا عالی هست البته کمبودهایی هم داره ولی از همه ایرانیها سرترهست

    1
    8
  3. پیام رسان گپ بسیار ضعیف هم از نظر نرم افزاری هم از نظر پشتیبانی. مصداق شما یک گروه بسازید چندین نفر هم عضوکنید ضمن اینکه شما اعضا را می‌بینید ولی نمی‌تواند جستجو کند. مورد دوم شما داخل گپ هسید دوست شما هم که دعوت نمودید به گپ و نصب کرده در جستجوی مخاطبین داخل گپ ایشون را نمیتونه پیدا کنه آخه این چه پیام رسانیه?؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    9
    1
  4. بخدا‌چند‌ماهه‌‌۵۰۰۰۰۰تومان‌پولم‌درآیگپ‌گیر‌کرده‌به‌خیلیها‌مراجعه‌کردم‌نتوانستند‌کاری‌بکنند‌‌تماس‌هم‌‌جواب‌نمی‌دهند‌لطفا‌کاری‌کنید‌که‌جواب‌بدهند‌که‌کجا‌برم‌وچیکار‌کنم

    3
    3
  5. بسیار زیبا و عالی.
    من ۱ ماه بیشتره از این پیام رسان زیبا استفاده میکنم .. واقعا دس مریزا داره .. آفرین بر این اپلیکیشن

    4
    13
  6. من دو روزه گپ رو نصب کردم. واقعا فراتر از انتظار هست در همون نگاه اول
    توصیه می کنم حتما یک بار هم شده امتحانش کنید مطمئنا پشیمون نمیشید

    3
    11

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH