اولین به‌روزرسانی وان پلاس 6 قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را حذف می‌کند!

از همان روزی که فروش گوشی وان پلاس 6 آغاز شد، انتشار یک به‌روزرسانی قابلیت‌های جدیدی همچون مخفی کردن ناچ را برای کاربران به ارمغان آورد. ارایه قابلیت‌های جدید به دوربین این هندست مثل فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت 720 و نرخ فریم 480 و کیفیت 1080 با نرخ فریم 240 از جمله دیگر ویژگی‌هایی بودند که در این آپدیت سریع گنجانده شده بودند. اما به‌روزرسانی مذکور ضمن اضافه کردن قابلیت‌های گفته شده، ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن را که بسیاری از کاربران این شرکت چینی خواهان به کارگیری آن در محصول جدید بودند، حذف می‌کند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، پیش از دریافت و نصب این به‌روزرسانی کاربر می‌توانست از قسمت تنظیمات حالت صفحه نمایش همیشه روشن را انتخاب نماید، اما حالا با نصب این آپدیت تنها گزینه Lift up display باقی می‌ماند.

شرکت وان پلاس هنوز اظهار نظری در این خصوص نکرده است و همین امر موجب بوجود آمدن فرضیه‌های گوناگونی شده است. برخی از افراد بیان کرده‌اند حالت صفحه نمایش همیشه روشن مصرف زیادی داشته و باتری گوشی را به سرعت خالی می‌کرده است. برخی از دیگر کاربران نیز گفته‌اند این حالت تنها به صورت آزمایشی بوده است، اما شرکت‌های معتبر در حوزه گوشی‌های هوشمند در صورت شکست در اجرای یک قابلیت خاص به صورت رسمی بیانیه‌ای منتشر می‌کنند تا از بوجود آمدن شایعات جلوگیری کنند. در پایین گفته‌های یکی از کاربران در همین خصوص را می‌خوانیم:

من امروز گوشی وان پلاس 6 خود را دریافت کردم و به‌روزرسانی آن را نصب کردم و پس از کمی کار کردن با آن متوجه شدم در قسمت تنظیمات گزینه صفحه نمایش همیشه روشن حذف شده است، در حالی که پیش از نصب به‌روزرسانی به طور قطع مطمئنم که این گزینه وجود داشت. کسی از خریداران این گوشی می‌تواند این موضوع را تایید کند؟ من حتی از این ویژگی استفاده هم کردم، اما مدرکی برای تایید حرف‌های خود ندارم.

1 در مورد “اولین به‌روزرسانی وان پلاس 6 قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را حذف می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH