6 دلیل برای آنکه بدانید دانلود تلگرام طلایی خوب است!

تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته) این روزها یکی از پردانلودترین نسخه‌های غیررسمی تلگرام است که در بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده و تعداد دانلودهای بازار این اپلیکیشن نشان می‌دهد که در مدت کوتاهی توانسته حتی بسیاری از پیام رسان‌های داخلی با تسهیلات چند میلیارد تومانی را پشت سر بگذارد! این اپلیکیشن که برخلاف سایر نسخه‌های غیررسمی تلگرام دارای ویژگی‌های بسیار جالبی است و صرفا به تغییر ظاهر تلگرام بسنده نکرده است.

در این مقاله قصد داریم به دلایلی بپردازیم که نقاط قوت این اپ محسوب شده و به شما توصیه می‌کنیم در صورتی‌که قصد استفاده از ابزارهای دور زدن مسدودیت را دارید، بهتر است از این نسخه که به صورت کاملا رسمی در بازار وجود دارد، بهره ببرید و به سراغ فیلترشکن نروید. بدیهی است که مواردی که در ادامه مطرح می‌شوند صرفا مهم‌ترین دلایل استفاده از تلگرام طلایی بوده و قطعا شما نیز چندین و چند مورد از این دلایل را می‌توانید نام ببرید.

ارز دیجیتال تلگرام

1- با تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته) بدون محدودیت با تلگرام کار کنید!

بدون تعارف اولین دلیلی که برای استفاده از تلگرام طلایی قابل ذکر است، کاربری اصلی آن در زمان حاضر بوده که با توجه به محدودیتی که برای تلگرام ایجاد شده، این اپلیکیشن قابلیت دسترسی به محتویات پیام رسان مسدود شده را فراهم می‌نماید!

البته تلگرام طلایی قبل از این ماجرا نیز فعال بوده و تعداد قابل توجهی کاربر داشته است ولی بخش عظیمی از کاربران این اپ در چند روز اخیر به آن اضافه شده‌اند و دانلود چیزی در حدود 2 تا 3 میلیون عددی در جمع مارکت‌های مختلف نشان می‌دهد که فیلترینگ کار خودش را کرده و حالا این اپ جزو چند برنامه معدود پرکاربر ایرانی است!

تلگرام

2- تلگرام طلایی در صورت اتصال، سرعت بسیار خوبی دارد!

همان‌طور که در مقاله مربوط به دلایل عدم استفاده از این اپلیکیشن گفتیم، قطع و وصلی‌هایی در استفاده از این برنامه وجود دارد که آزار دهنده است ولی نکته‌ای جالب در زمانی که اتصال شما به سرورهای تلگرام برقرار است، سرعت بی نظیر این پیام رسان بوده که به نسبت سایر ابزارهای مشابه رتبه بسیار خوبی را در اختیار می‌گیرد.

در تست‌های عملی که انجام دادیم، متوجه شدیم شاید حتی این اپلیکیشن همانند چندماه پیش از سرورهای CDN تلگرام بهره می‌برد که سرعت دانلود و آپلود آن حتی از پیام رسان سروش که سرورهایش داخل ایران است نیز بالاتر خواهد بود.

تلگرام

3- مطالب داغ اینترنت را یکجا در تلگرام طلایی ببینید!

نمی‌دانیم پروسه این کاری که در اپ فوق‌الذکر انجام شده به چه شکلی است ولی به هر ترتیبی که انجام شده باشد این قابلیتی فوق‌العاده است چرا که بسیاری از کاربران نمی‌خواهند برای دسترسی به مطالب و محتواهای روز در خیل عظیمی از کانال‌های رنگارنگ عضو شوند و در این بین مطالب غیرمرتبط بخوانند و تبلیغات گوناگون را رد کنند.

در این قابلیت از اپلیکیشن تلگرام طلایی به راحتی می‌توانید در دسته بندی‌های متنوع به محتوای مهم روز دسترسی پیدا کنید و هر آن‌چیزی که در دنیای مجازی رخ می‌دهد، در یک نگاه مرور کنید.

در این بخش دسته بندی‌هایی از جمله ویدیو وجود دارد که از کانال‌های مختلف کلیپ‌های جذابی را در اختیارتان قرار می‌دهد،  در بخش عکس شما به انواع کانال‌های مذهبی، خبری، تفریحی و… دسترسی دارید، در تب مربوط به متن، آخرین اخبار از کانال‌های خبری معتبر در اختیار شما قرار می‌گیرد و این مطالب به صورت گلچین شده تعبیه شده‌اند، تب دیگری به نام گیف وجود دارد که تصاویر متحرک را نمایش داده و در آخرین تب کاربر به موزیک‌های روز دسترسی دارد که در این تب با توجه به بررسی‌های انجام شده محدودیتی در نوع موزیک و خواننده وجود ندارد!

4- امکانات جانبی کامل‌تر از تلگرام در اختیار شماست!

نکته دیگر در دلایل استفاده از تلگرام طلایی امکانات خوبی است که در این برنامه وجود داشته و عملا این اپ را به اپلیکیشنی حتی کامل‌تر از خود تلگرام تبدیل می‌کند! به طور مثال شما در داخل محیط گفتگوهایتان به یک تب دسترسی دارید که می‌توانید مستقیما به گروه‌ها و کانال‌های مورد علاقه خود مراجعه و با فوروارد یک پیام دوباره به محل قبلی خود بازگردید!

این امکان را قبل از این در پیام رسان گپ دیده بودیم که اتفاقا امکان جالبی است و کاربر لازم نیست که برای دسترسی به یک محتوا به طور کلی از محیط چت دو نفره یا گروه‌ها خارج شود تا به یک کانال دیگر دسترسی داشته باشد. همچنین با این قابلیت و پس از پیدا کردن مطلب مورد نظر، شما به همان جایی برمی‌گردید که در ابتدا حضور داشتید و لازم نیست دوباره دنبال آن گروه یا کانال بگردید!

از دیگر امکانات موجود در این نسخه غیر رسمی تلگرام جزیی‌تر کردن منوی آن است که برای پیدا کردن موارد پراستفاده لازم نیست منوهای تو در توی زیادی را طی نمایید و بسیاری از آن‌ها با تغییراتی که مسئولین تلگرام طلایی اعمال کرده‌اند، به صورت دم دستی در اختیار شما هستند.

5- در تلگرام طلایی همه چیز دسته بندی شده است

یکی دیگر از دلایل استفاده از این اپلیکیشن دسته بندی موجود در آن است که باعث می‌شود برخلاف نسخه اصلی تلگرام که همه چیز به صورت یک‌جا در اختیار کاربر قرار گرفته‌اند، برای دسترسی به هر نوع از مواردی از جمله: کانال، گروه، گفتگوهای شخصی و ربات‌ها یک تب اختصاصی وجود داشته و به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی یابید.

البته این امکان در اکثر نسخه‌های غیررسمی تلگرام وجود دارد ولی با توجه به دسته بندی‌های ریزتری که در بخش محتوای داغ این برنامه وجود دارد، این تب‌ها بیش از پیش خودنمایی کرده و مزیت آن‌ها قابل لمس‌تر است.

6- با تلگرام طلایی امنیت دیگر کارهایتان حفظ می‌شود!

شاید این دلیل بیش از آنکه نقطه قوت یا مزیت اپلیکیشن تلگرام طلایی باشد، مزیتی است که به نوع استفاده و اتصال این پیام رسان مربوط باشد. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر بسیاری از افراد برای دسترسی مداوم به تلگرام از فیلترشکن‌هایی استفاده می‌کنند که طبیعتا بسیاری از آن‌ها غیر معتبر بوده و عملا با توجه به ماهیت شبکه‌ این فیلترشکن‌ها، اختیار کل موبایل و حتی کامپیوتر افراد در اختیار مسئولین سرورهای این اپ‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین بسیاری از کاربران به دلیل دسترسی مداوم به تلگرام برای کارهایی مثل عملیات بانکی، خریدها و… اقدام به قطع فیلترشکن نمی‌کنند و احتمالا مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد می‌شود ولی استفاده از تلگرام طلایی به دلیل عدم اتصال به فیلترشکن همانند قبل، حداقل منفعت عدم دسترسی به حساب‌های بانکی و دیگر برنامه‌های موبایل را به شما می‌دهد که قطعا استفاده از تلگرام طلایی و اپ‌های مشابه را توجیه می‌کند.

دانلود تلگرام طلایی

19 در مورد “6 دلیل برای آنکه بدانید دانلود تلگرام طلایی خوب است!”

  1. چند ماه بعد از فیلتر تلگرام اصلی از این استفاده کردم ولی الان خود به خود حذف شده مجدد هم نصب نمیشه چرا

    6
    21
  2. واقعا متاسفم….اول از همه برای خودم…
    پیام رسان های خودمونو دان نمیکنیم بعد تلگرامو با هزارتا مشکل استفاده میکنیم………

    4
    10
  3. شده مثل پت ومت
    برای یه چیز هزار چیز خراب میکنن
    بعد هم اخرسر همون هم خراب میشه
    پل میسازن
    بعد میگن این پل باید خراب بشه
    ساختمان میسازن میگن….‌
    جاده میسازن…

    1
    10
  4. بعضیا میان میگن امکان جاسوسی در این تلگرام یعنی طلایی بالاس
    من موندم که چرا ادم بدون فکر حرف میزنه
    تلگرام و واتساپ و بقیه برنامه های چتی صرفا مکانی برای ایجاد ارتباط اجتماعی و فرهنگی ان اگه جاسوس باشین خب از چیزای دیگه استفاده کنین که گرفتار نشین
    قابل توجه گروهک تروریستی داعش خخخخخخ

    10
    37
  5. باسلام میخواستم بدونم توی اپ هایی که معرفی میکنید یک جا نوشته اید طلگرام طلایی را دانلود نکنید باز یکجا نوشته اید چند نکته که بهتراست تلگرام طلایی را دانلود نکنید
    آیا این دو برنامه فرق دارند یا …ممنون میشم یکی پاسخ بده

    11
    59
  6. با سلام
    همه نسخه های غیررسمی که در داخل کشور تهیه شدن
    مشکل دارن و امکان جاسوسی وجود داره

    11
    56
  7. سلام این که میگن با تلگرام طلایی افرادی که شماره شما رو ذخیره دارن ولی در لیست مخاطبین شما نیستند حقیقت داره؟ وآیا شماره اون شخص رو هم در اختیار ما قرار میده؟آخه بارها در مورد حریم شخصی و اینکه چه کسی پروفایل مارو چک میکنه بحث بوده و حقیقت نداشته و فقط جنبه تبلیغات داشته توی تلگرام

    9
    45
  8. انصافن خود درگیری دارین؟ پست قبل این نوشتید 5 دلیل که تلگرام طلایی امن نیست. الان اینو میگین. بلخره از نظر شما خوبه یا خوب نیس؟؟!

    17
    99

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH