ایسوس با عرضه اسمارت‌فون گیمینگ ROG به جنگ با ریزر می‌رود!

احتمالا کمپانی ایسوس به دنبال عرضه یک اسمارت‌فون با نشان تجاری Republic Of Gamers خود است. اخیرا برندهایی نظیر ریزر، شیائومی و ZTE با تولید دستگاه‌های منحصربه‌فرد خود، رویه اسمارت‌فون‌های گیمینگ در صنعت تلفن‌همراه را توسعه داده‌اند. اکنون براساس یک شایعه جدید به نظر می‌رسد که احتمالا ایسوس با عرضه گوشی هوشمند خود در پی به چالش کشیدن 3 برند مذکور است.

براساس اطلاعات اعلام شده این هندست تحت عنوان برند محبوب Republic Of Gamers یا اختصارا ROG عرضه خواهد شد. مشخصات این دستگاه شامل تراشه اسنپ‌دراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم است و جالب این‌که هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون ظرفیت حافظه داخلی آن در دسترس نیست؛ اگرچه به احتمال فراوان اسمارت‌فون ایسوس در مدل‌های 64 یا 128 گیگابایتی تولید می‌شود. همچنین درباره طراحی هندست نیز هیچ توضیحی ارایه نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باشد که این موضوع دستگاه مذکور را هم‌تراز با ریزرفون قرار می‌دهد. بعلاوه در راستای تلاش جهت افزایش طول عمر باتری، نمایشگر گوشی در زمانی که کاربران مشغول بازی کردن نیستند با فرکانس 60 هرتز عمل خواهد کرد. هندست جدید ایسوس به لحاظ نرم‌افزاری بایستی با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو روانه بازار شود.

با توجه به این‌که برند Republic Of Gamers حدودا از سال 2006 عرضه شده و در حوزه گیمینگ شهرت چشم‌گیری به دست آورده است؛ لذا به نظر می‌رسد که ایسوس یکی از معدود کمپانی‌هایی است که توان رقابت با برند شناخته شده ریزر را دارد. با این همه عرضه محصولات بی‌نام و نشان و بدون پیشینه توسط هر 2 کمپانی شیائومی و ZTE، آن‌ها را با زیان‌دهی قابل‌توجهی مواجه کرد.

به هرحال اکنون وجود دستگاه گیمینگ ایسوس تنها در حد یک شایعه است؛ لذا تا مشخص شدن اطلاعات بیش‌تر از این هندست بایستی منتظر بمانیم. با این وجود براساس برخی اطلاعات، اسمارت‌فون گیمینگ ایسوس طی رویداد کامپیوتکس 2018 که در روز 5 الی 9 ژوئن در تایوان برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. لذا تا روشن شدن صحت‌وسقم شایعات، زمان چندان زیادی باقی‌نمانده است.

1 در مورد “ایسوس با عرضه اسمارت‌فون گیمینگ ROG به جنگ با ریزر می‌رود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH