جدیدترین پتنت موتورولا مربوط به یک اسمارت‌فون تاشو با قابلیت تبدیل شدن به تبلت است!

موتورولا یا به بیان بهتر لنوو دوست ندارد از رقابت برای عرضه اولین اسمارت‌فون تاشو عقب بماند؛ لذا اخیرا این کمپانی اقدام به ثبت پتنت جدیدی نموده است. اگرچه پتنت به ثبت رسیده، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که با باز شدن به یک تبلت بدل خواهد شد. این پتنت که پیش‌تر و در سپتامبر سال 2016 به ثبت رسیده است، در ماه مارس 2018 مورد تایید قرار گرفت.

طراحی یک اسمارت‌فون واقعا انعطاف‌پذیر قطعا کاری فوق‌العاده است و یقینا توسعه یک نمونه اولیه مناسب برای تولید انبوه نیز امری به مراتب دشوارتر خواهد بود. لذا موتورولا مشغول کار بر روی دستگاهی است که قابلیت تغییر شکل میان یک اسمارت‌فون و تبلت را دارد؛ مسئله‌ای که تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

به‌کارگیری لولا در قسمت میانی اسمارت‌فون یا تبلت ایده هوشمندانه و ظریفی به نظر نمی‌رسد. در واقع این کار بسیار شبیه به اسمارت‌فون تاشو اکسون M کمپانی ZTE با نمایشگر دوگانه است.

پتنت ثبت شده دربردارنده اطلاعات پیرامون پوششی است که نه تنها باید از دستگاه حفاظت کند؛ بلکه در مواقع لزوم به عنوان یک شارژر بی‌سیم نیز عمل نماید. حقیقتا در مورد چگونگی مقایسه دستگاه توصیف شده در پتنت موتورولا با استانداردهای امروزی، هنوز نمی‌توان مطمئن بود؛ خصوصا آن‌که پتنت مذکور 2 سال پیش به ثبت رسیده است. اما مسئله مهم این است که کمپانی‌های بیش‌تری برای ارایه نوآوری‌های جدید در صنعت گوشی‌های هوشمند وسوسه می‌شوند.

1 در مورد “جدیدترین پتنت موتورولا مربوط به یک اسمارت‌فون تاشو با قابلیت تبدیل شدن به تبلت است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH