کمپانی ال‌جی با گوشی خمیده خود، شعبده بازی کرده است!

کمپانی ال‌جی با گوشی خمیده خود، شعبده بازی کرده است!

تنها چند هفته پیش بود که بخش شیمی کمپانی LG اعلام کرد که در توسعه باتری‌های خمیده، به موفقیت دست یافته است. امروز نیز، این کمپانی گوشی صفحه خمیده و کمر باریکی را با نام LG G Flex به معرفی رساند و به نظر می‌رسد باتری خمیده‌ای که بخش شیمی کمپانی ال‌جی را به تکاپو انداخته، به طور اختصاصی برای پرچم‌دار صفحه خمیده این کمپانی طراحی شده باشد. دلیل استفاده ال‌جی از چنین نوع باتری، به حداقل رساندن فضای مرده داخل بدنه گوشی و پیروی از انحنای آن، بوده است.

 کمپانی ال‌جی ضمن ارائه الگوی جدید برای تولید نسل جدید باتری‌ها، عملکرد و ماندگاری باتری خمیده خود را مدیریت کرده و این باتری می‌‍تواند حتی با شکل غیر معمولی خود، تا 3500 میلی آمپر شارژ نگه‌دارد. بخش شیمی LG، پیش‌تر و در اوایل این ماه دو ایده جدید را برای نسل جدید باتری‌های وسایل الکتریکی به ثبت رساند. یکی از این دو ایده، به تولید باتری خمیده و با شکلی عجیب و خارق العاده که بهترین استفاده را از فضای داخلی تلفن‌های هوشمند کرده، منجر شد و دیگری نیز، طرحی را برای تولید باتری‌های انعطاف پذیر که می‌توانند خم شده یا پیچ و تاب بردارند، ارائه داد.

با این حال، جی فلکس را باید به عنوان اولین تلفن هوشمندی توصیف کرد که در داخل آن از یک باتری خمیده، استفاده شده است. این یک دستاورد جدید برای کمپانی ال‌جی به حساب می‌آید اگرچه هنوز تا تکامل، راه بسیاری دارد!

به نظر شما عرضه تلفن‌های هوشمند صفحه خمیده، انقلاب جدید بازار گجت‌های هوشمند به شمار می‌آیند؟! این محصولات تا چه اندازه، دنیای شما را متحول خواهند ساخت؟!

1 در مورد “کمپانی ال‌جی با گوشی خمیده خود، شعبده بازی کرده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH