آلکاتل وان تاچ 20.01، ساده اما هوشمند!

20.01

با طراحی غیرمتعارفی که دارد شاید توجهات بیشتری را به خود جلب کند. دکمه‌های سه رنگش فلزی هستند و صفحه کلیدی بزرگتر از حد معمول دارد که تایپ با آن خوشایند است. در این کیبورد بزرگ، کلیدهایی برای دسترسی به دوربین، رادیو، آلارم و تماس اورژانسی در نظر گرفته شده است.

از نظر وضوح صدا هم این تلفن چیزی کم ندارد. در قسمت پشتی و بالایی با تعبیه یک میکروفون اضافی تلاش بر حذف نویز شده است.
با وزنی برابر با 89 گرم و یک صفحه نمایش 2.4 اینچی با رزولوشن 240×320 پیکسل، آلکاتل وان تاچ 20.01 یک انتخاب مناسب برای آن‌هایی است که سادگی را در کنار کیفیت می‌خواهند.
این گوشی دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی است و حافظه داخلی آن برابر با 18 مگابایت بوده که با قابلیت ارتقا از طریق شکاف کارت حافظه را نیز دارد.
یک باتری 1000 میلی آمپری با آنکه حجم چندان زیادی ندارد اما برای یک گوشی با نمایشگر 2.4 اینچی، خیالتان را از بابت نگرانی برای تمام شدن باتری راحت کند.
این باتری توان برقراری تماس تا 7 ساعت و حالت استندبای تا 500 ساعت را دارد. البته زمان شارژش کمی زیاد است و باید 3:30 دقیقه زمان بگذارید تا این تلفن به طور کامل شارژ شود.
مثل دیگر محصولات پایین رده آلکاتل، این تلفن نیز مجهز به پورت میکرو یواس‌بی است، از بلوتوث نسخه 3.0 پشتیبانی می‌کند و برای برقراری اتصال هیچ مشکلی برای شما باقی نمی‌گذارد.

این گوشی نسبت به هم رده‌های خودش در بازار بسیار متمایز است و شاید نکته ویژه‌اش همان کیبورد بزرگ و راحتش باشد که تایپ را برای علاقه مندان به تلفن‌های ساده، راحت و لذت بخش می‌کند.

9 در مورد “آلکاتل وان تاچ 20.01، ساده اما هوشمند!”

  1. سلام.من یکی دارم که دیروز خریدم.میفروشمش.فقط چون mp3 نمیخونه.وگرنه همه چی در حد توپه.بخصوص. افراد سن طراحی شده

  2. سلام.ظاهراً سایت رسمی شرکت یاس جهان که وارد کننده رسمی گوشیهای آلکاتل در ایران هست در دسترس نیست.
    جهت به دست آوردن اطلاعات کامل درمورد مشخصات و قیمت تمامی مدلهای جدید وارد شده از چه طریقی باید اقدام کنیم.در حال حاضر از طریق چه فروشگاههای اینترنتی یا مراکز فروشی درحال عرضه هست.تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH