گوگل قصد دارد به‌زودی از اولین ساعت هوشمند پیکسل رونمایی کند

به نظر می‌رسد سال 2018 یک سال فوق‌العاده خوب برای شرکت گوگل بوده است. بعد از رونمایی از اندروید P در هفته گذشته، اکنون نوبت به برگزاری یک رویداد مهم دیگر است و احتمالا دو مدل از گوشی‌های هوشمند پیکسل را معرفی خواهد کرد.

گوگل

با این حال به گفته ایوان بلاس، لیکر مشهور، گوگل همچنین قصد دارد  تا از اولین ساعت هوشمند پیکسل به همراه دو مدل گوشی‌های هوشمند پیکسل 3  و پیکسل 3 ایکس‌ال رونمایی کند. در ضمن برای افرادی که منتظر دیدن این گجت پوشیدنی جدید گوگل هستند باید اعلام کنیم که شرکت سه طرح متفاوت از این ساعت هوشمند را عرضه خواهد کرد تا با وجود رقبای قدرتمند در این حوزه، بتواند کاربران مختلف با سلایق گوناگون را جذب خود نماید.

به علاوه Roland Quandt از وبسایت Winfuture.de ادعا کرده است که اولین ساعت‌های هوشمند پیکسل گوگل با اسم‌ رمز‌های Triton، Ling و Sardine نام‌گذاری شده‌اند. همچنین هر سه مدل پردازنده اسنپ‌دراگون پوشیدنی 3100 کوالکام را به کار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد کارایی مصرف باتری نیز در آنها بسیار بالاست.

البته متاسفانه فعلا اطلاعاتی در مورد اندازه هر مدل و همچنین پشتیبانی کردن یا نکردن از LTE در دست نیست و حتی مشخص نیست تفاوت بین مدل‌ها دقیقا در چیست. امیدواریم تا به‌زودی خبر‌های بیشتری در مورد این محصولات پوشیدنی جدید گوگل منتشر شود و ببینیم شرکت چه برنامه‌هایی را در این رابطه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH