آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با وان‌پلاس ۶

به نظر می‌رسد که برخی شرکت‌های تولیدکننده قاب گوشی حاضر نیستند تا روز 17 مه و رویداد عرضه رسمی وان‌پلاس 6 که در شهر لندن برگزار می‌شود، منتظر بمانند.

               

اکنون تصاویر ارایه شده توسط کمپانی چینی تولیدکننده قاب تقریبا کلیه پیش‌بینی‌های صورت گرفته ظرف چند ماه اخیر را مورد تایید قرار می‌دهند. نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 19:9، حسگر اثرانگشت در بخش پشتی گوشی به همراه دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در سمت راست و بالای آن، یک بریدگی در قسمت فوقانی نمایشگر و پنل پشتی شیشه‌ای که ظاهرا امکان شارژ بی‌سیم را فراهم می‌کند، از جمله موارد قابل مشاهده در این تصاویر هستند. با این‌حال بخش مورد علاقه ما این است که وان‌پلاس در آخرین پرچم‌دار خود نیز از جک صوتی 3.5 میلی‌متری بهره گرفته است. با توجه به تصاویر قاب‌ها این کانکتور در انتهای بدنه گوشی و کناره سمت راست درگاه USB-C قرار می‌گیرد.

نهایتا براساس شایعات، قیمت‌گذاری وان‌پلاس 6 از حدود 550 دلار برای مدل 64 گیگابایتی و 600 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی آغاز خواهد شد. اما این اعداد و ارقام را نبایستی چندان جدی گرفت؛ چرا که بسیار تامل‌‌برانگیز و غیرقابل تایید هستند. یقینا با رونمایی رسمی از این اسمار‌ت‌فون در هفته آینده کلیه تردیدها و ابهامات از بین خواهند رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH