بلک‌بری BBG100-1 در گیک‌بنچ رویت شد

بلک‌بری به تازگی اعلام کرده است که ماه آینده از نسل جدید اسمارت‌فون‌های سری Key با نام بلک‌بری Key2 رونمایی خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد این هندست تنها مدلی نیست که بلک‌بری قرار است در آینده‌ای نزدیک از آن رونمایی کند. به‌تازگی اسمارت‌فونی از بلک‌بری با شماره مدل BBG100-1 در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده است.
بلک‌بری BBG100-1 از اندروید 8.1 استفاده می‌کند و به چیپست اسنپدراگون MSM8953 یا همان اسنپدراگون 625 مجهز خواهد بود. این چیپست توسط 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود.

این نخستین باری است که چنین دستگاهی از بلک‌بری را در بنچمارک‌ها مشاهده می‌کنیم، بنابراین حدس زدن اینکه توسط کدام سازنده روانه بازار خواهد شد کمی سخت است. با این حال بلک‌بری علاوه بر TCL، امتیاز تولید تلفن همراه تحت برند خود را به چند شرکت دیگر از جمله Optiemus Infracom که یک شرکت هندی است و BB Merah Putih اندونزیایی نیز اعطا کرده است. تنها شرکتی که هنوز اسمارت‌فونی را تحت نام بلک‌بری روانه بازار نکرده است، Optiemus است که به نظر می‌رسد BBG100-1 مربوط به این کمپانی باشد.

شایعات و اخبار درز یافته از بلک‌بری نشان می‌دهد در سال جاری میلادی دو اسمارت‌فون BlackBerry Ghost و BlackBerry Ghost Pro را روانه بازار خواهد کرد. به احتمال قوی بلک‌بری BBG100-1 همان بلک‌بری Ghost خواهد بود، با این حال استفاده از این مشخصات برای اسمارت‌فونی که گمان می‌رفت یک پرچم‌دار باشد، ناامید کننده است. البته ممکن است این حدس صحیح نباشد و شماره مدل BBG100-1 مربوط به یک اسمارت‌فون دیگر باشد.

2 در مورد “بلک‌بری BBG100-1 در گیک‌بنچ رویت شد”

  1. سلام من ایفون 6s plus دارم ولی این گوشی واقعا ذهنمو مشغول کرده خیلی دلم میخاد عوض کنم اینو بخرم نظر شما چیه ارزششو داره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH