داستانی از دوام نوکیا لومیا 800 که همگان را شگفت زده کرد!

قصه از آنجا شروع می‌شود که راجر نیلسون چند ماه پیش درحالی که لومیا 800 در جیب‌هایش بود برای شنا به یکی از دریاچه‌های سوئد می‌رود، اما متاسفانه بدون آنکه متوجه شود اسمارت فون خود را درون دریاچه از دست می‌دهد و پس از 3 ماه به دنبال آن گشتن، این اسمارت فون که حالا عملا چیزی از آن باقی نمانده است میان دو سنگ زیر آب پیدا می‌شود.

حالا کجای قصه جذابیت دارد؟ اینکه این اسمارتفون پس از سه ماه زیر آب بودن هنوز کار می‌کند. اینطور می‌گویند که راجر لومیایش را پس از یافتن خشک می‌کند و دوباره به شارژ می‌زند و در کمال ناباوری این تلفن روشن می‌شود.

پیش از اینهم قصه‌هایی از دوام شگفت آور محصولات نوکیا شنیده بودیم. اما نه دیگر تا این اندازه که پس از سه ماه زیر آب بودن که در واقع مرگ تمام وسایل تکنولوژیکی را به همراه خواهد داشت این دستگاه جان سالم به در ببرد.

این قصه اگر واقعیت داشته باشد می‌تواند آزمایش بسیار جالب توجهی برای دنیا باشد. در زیر تصاویری از لومیا پس از حادثه را می‌بینید:

1

[divide]

2[divide]

3

2 در مورد “داستانی از دوام نوکیا لومیا 800 که همگان را شگفت زده کرد!”

  1. اتابک لاهوتی

    این مورد یکم بوداره !
    من که میگم گوشی باتریش داشته خالی میشده افتاده تو آب . اینجوری یه چند دقیقه بعد از افتادن تو آب باتری تموم شده و خب اینجوری هم باتری جریان نداره و گوشی میره تو خلسه تا این که شارژ بشه !
    وگرنه آب رودخونه به قدری املاح داره که زیر 2 دقیقه نابودش کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH