گلکسی S5، غیرممکن‌ها را ممکن خواهد کرد!

گلکسی S5، غیرممکن‌ها را ممکن خواهد کرد!

یکی از مطبوعات کره جنوبی بار دیگر تایید کرده که پردازنده 64 بیتی اگزینوس سامسونگ، در مراحل پایانی توسعه به سر می‌برد. همچنین خبر دیگری که نیز منتشر شده است اشاره دارد، نسل جدید پردازنده‌های اگزینوس سامسونگ، ششمین سری از پردازند‌ه‌های این مدل خواهند بود.

ادعای دیگری درباره‌ی این پردازنده وجود دارد و به نظر، خیلی مهم می‌رسد. معماری 64 بیتی پردازنده جدید اگزینوس اجازه خواهد داد تا مقدار بسیار بزرگی رم برروی ابزارهای هوشمند، جای بگیرد. این دقیقا همان چیزی است که سامسونگ برای آن برنامه ریزی کرده و احتمالا رم جدیدی را در پرچم دار بعدی سامسونگ، پیدا می‌کنید. این نشریه کره‌ای اشاره می‌کند که نسخه بعدی گلکسی S سامسونگ نه‌تنها با پردازنده اگزینوس 64 بیتی سامسونگ عرضه می‌شود بلکه رم 4 گیگابایتی را نیز، در خود گنجانده است. این می‌تواند یک رکورد جدید برای تلفن‌های هوشمند و زنگ خطری برای رایانه‌های خانگی باشد. چیزی که موبایل‌ها و تبلت‌ها را برای آینده غیرقابل پیش‌بینی می‌کند و زنگ خطری برای سازندگان قطعات سخت افزاری PC یا لپ‌تاپ‌ها، محسوب می‌شود.

بسیاری هنوز کنجکاو هستند تا ببینند که آیا در نسخه بعدی پرچم ‌دار خود، سامسونگ از پردازنده‌های متفاوتی استفاده خواهد کرد یا به قدرت تراشه اگزینوس ایمان داشته و آن را به عنوان قدرت بی بدیل محصولات خود، برمی‌گزیند؟!

10 در مورد “گلکسی S5، غیرممکن‌ها را ممکن خواهد کرد!”

  1. خدا کنه همین باشه چون دکمه ولوم گوشی به لبه ها برده شده و پشت گوشی قوس زیبای داره که s5 خوش دست کرد دکمه هوم فقط شکلش تغییر داد که در کل تو دلبرووووو
    سامسونگ ای بمیری که فقط حال مارو میگری

  2. بالاخره سامسونگ یه تحولی تو طراحی ایجاد کرد. واقعا دیگه از طراحی های تکراری خسته شده بودیم. به نظر میاد که بالاخره سران کمپانی سامسونگ فهمیدند که فقط سخت افزار همه چیز نیست. گر چه باید گفت هنوز مونده تا به شرکت های با طراحی قوی برسه.

  3. اقا محمد و اقا حسام در جریان باشید همون پردازنده اپل رو شرکت بزرگ سامسونگ برای اپل ساخته

  4. واقعا گلکسی اس 5 این شکلی هست ؟
    واقعا آخر نو آوری هست اگر اینطوری باشه.
    بیشتر مثل طرح مفهومی هست تا واقعی مثل خودرو های کانسپت…

  5. این پردازنده ۶۴ رو اول اپل زد و بعد مثل همیشه سامسونگ کپی کن کپیش کرد کمپانی فقط اج تی سی و اپل

    1. محمد جان اپل که خودش پردازنده تولید نمیکنه.

      الان روند شرکت های تولید پردازنده به سمت 64 بیتی شدنه.

      مثل آرم ، سامسونگ و غیره .

      برتری محصولات اپل در چیزهای دیگریه .

  6. گالکسی هنوز بدنه خوب نداره سامسونگ فقط تکنولوژی کمپانی های دیگه رو کپی میکنه و بس و نواوری نداره سامسونگ بهتره بره و یخچال هاش رو ارتقا بده !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH