رندرهایی تازه از ساعت هوشمند هواوی

ایوان بلاس امروز نیز مانند همیشه زود‌تر از موعد مقرر محصولی دیگر از دنیای دیجیتال را لو داد. رندر‌هایی به صورت آنلاین منتشر شده‌اند که گفته می‌شود متعلق به ساعت‌ هوشمند Huawei Watch 2 مدل 2018 شرکت هواوی هستند. همانطور که از نام آن بر می‌آید این طرح‌ها مدل‌های به‌روز شده Huawei Watch 2 هستند که حدودا یک سال قبل عرضه شدند.

Huawei Watch 2

حتی نسخه نارنجی رنگ که در تصویر مشاهده می‌کنید عینا در خط تولید فعلی به چشم می‌خورد. اما تفاوت اصلی بین دو مدل در این است که نمونه‌های جدید از سیستم عامل Wear OS استفاده می‌کنند در حالی که دیوایس‌های سال 2017 با سیستم عامل اندروید پوشیدنی 2.0 کار می‌کنند که مربوط به پیش از بازنشستگی این سیستم عامل گوگلی است. البته اعلام شده است که مدل‌های Huawei Watch 2 مدل 2017 نیز به‌زودی با سیستم عامل Wear OS به‌روزرسانی خواهند شد.

طبق اطلاعات منتشر شده به‌جز تفاوت در نوع سیستم عامل و برخی تغییرات رنگی در ظاهر بدنه این ساعت‌های هوشمند جدید، Huawei Watch 2 مدل 2018 از لحاظ دیگر مشخصات با نسخه‌های 2017 تفاوت چندانی ندارد. پردازنده مورد استفاده آنها اسنپ‌دراگون پوشیدنی 2100 کوالکام است که به همراه 769 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه درونی از یک باتری با قدرت 420 میلی‌آمپری نیرو می‌گیرند. یک صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED با رزولوشن 390 در 390 پیکسل دیگر بخش این گجت را تشکیل می‌دهد که تصویری با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در اینچ را عرضه می‌نماید.

Huawei Watch 2 مدل 2018 نیز همانند نسخه 2017 از بلوتوث نسخه 4.1، اتصال سلولی eSIM، GPS و وای‌فای (b/g/n) پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته شده که با داشتن گواهینامه IP68 در مقابل ذرات گرد و غبار و قرار گرفتن در زیر آب مقاوم است. قابلیت‌های اصلی آن نیز شامل سنسور ضربان قلب، سنسور نور محیط، فشار سنج، شتاب سنج و ژیروسکوپ است که همگی در یک ماژول ژئومغناطیسی قرار گرفته‌اند. در منابع هیچ اشاره‌ای به دارا بودن قابلیت NFC نشده است. البته با توجه به اینکه مدل قبلی از این ویژگی نیز بهره‌مند بود به احتمال زیاد Huawei Watch 2 مدل 2018 نیز از این قابلیت برخوردار باشد.

Huawei Watch 2

نکته مهمی که در این بین باید به آن اشاره نمود این است که بعید به نظر می‌رسد این رندر‌های جدید مربوط به ساعت هوشمند Huawei Watch 3 باشد که این غول چینی اخیرا در مورد آن صحبت‌هایی کرده بود. زیرا با توجه به مشخصات و امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده هنوز زود است که وارد بازار شود. پس باید فعلا در انتظار جانشین واقعی Huawei Watch 2 بمانیم. با توجه به اینکه اعلام شده است Huawei Watch 3 با چیپست جدید کوالکام عرضه خواهد شد باید ابتدا در انتظار عرضه پردازنده اسنپ‌دراگون پوشیدنی 3100 باشیم که در اواخر سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

1 در مورد “رندرهایی تازه از ساعت هوشمند هواوی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH