دوربین وان‌پلاس 6 به هوش مصنوعی مجهز است

تمامی مشخصات گوشی وان‌پلاس 6 پیش از رونمایی رسمی این گوشی در تاریخ 16 مه به لطف سایت TENAA و دیگر منابع فاش شده است. انتظار می‌رود این هندست با دو دوربین 20 و 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی عرضه شود. تیزر جدیدی که از این شرکت چینی منتشر شده نشان می‌دهد عملکرد دوربین‌های اصلی و ثانویه دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی صورت خواهد پذیرفت.

نمونه تصاویر گرفته شده توسط این گوشی که توسط مدیر اجرایی شرکت وان‌پلاس، Pete Lau، در ماه گذشته میلادی به اشتراک گذاشته شد، نشان از کیفیت بالای تصاویر و وضوح بالای جزییات در آن داشت. تصاویر بوکه گرفته شده نیز تحسین‌برانگیز بودند. یکی دیگر از تیزرهای اخیر ادعا کرده بود که وان‌پلاس 6 می‌تواند تصاویری با کیفیت گوشی‌هایی نظیر آی‌فون X، گلکسی S9 و گوگل پیکسل 2 بگیرد. در هر صورت، همیشه یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی‌های وان‌پلاس مربوط به دوربین آنها می‌شد که ظاهرا آخرین مدل این گوشی چینی نیز خریداران خود را در این زمینه ناامید نخواهد کرد.

شایعات حکایت از آن دارند که دوربین 20 مگاپیکسلی وان‌پلاس 6 دارای گشادگی دیافراگم 1.7 خواهد بود. عملکرد این گوشی با دوربین 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو تکمیل خواهد شد. تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال، تصاویر پرتره و ویدیوهای اسلوموشن حداقل قابلیت‌هایی هستند که کاربران از این گوشی انتظار دارند. اطلاعاتی در خصوص گوشی سلفی وان‌پلاس 6 در دسترس نیست؛ با این وجود همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌شود، تنها سه روز به رونمایی رسمی از این گوشی باقی مانده و در نهایت معرفی آن موجب رفع ابهامات موجود خواهد شد.

وان‌پلاس 6 ساعاتی پیش در فروشگاه آمازون آلمان قرار گرفته است. در اطلاعات نوشته شده برای هندست اعلام شده که 22 مه گوشی به صورت رسمی در این کشور با رنگ‌هایی چون مشکی بازتابی و مشکی نیمه شب عرضه خواهد شد. آبی مرجانی و سفید نیز دو رنگ دیگر مد نظر گرفته شده برای این گوشی هستند که پیش از این شایعات وجود آن منتشر شده بود. البته آمازون آلمان اشاره‌ای به این دو رنگ نکرده است.

بر اساس لیست این فروشگاه، وان‌پلاس 6 در دو نسخه با 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این مدل‌ها با محدوده قیمتی 621 دلار برای مدل اول و 680 دلار برای مدل دوم در آلمان عرضه خواهند شد.

2 در مورد “دوربین وان‌پلاس 6 به هوش مصنوعی مجهز است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH