ایران مایند

بازاریابی سنتی با “ایران مایند” به بازاریابی مدرن تبدیل می‌شود

روز گذشته تعداد زیادی از فعالان صنعت آی‌تی و بازار اینترنتی کشور شاهد برگزاری همایشی بودند که طی آن راهکارهایی برای افزایش فروش در زمان فعلی که کسادی بازار تیتر اول بسیاری از صحبت‌هاست و رکود عمیقی در آن وجود دارد، ارایه شد.

برگزار کننده این همایش موسسه ایران مایند بود که جزو اندک شرکت‌های فعال در زمینه تبدیل بازاریابی و کسب و کارهای سنتی به بازاریابی و کسب و کارهای مدرن و دیجیتال به شمار می‌رود.

ایران مایند

به گزارش آی‌تی‌رسان، صالح آتشی مدیرعامل ایران مایند در نشست خبری قبل از همایش گفت: من به عنوان یک فعال بازار چندین و چند سال در بازارهای مختلف فعال بودم و هم اکنون نیز کسب و کارهای متفاوتی از صنعت ساختمان تا دیگر موارد را دارم که حاصل همین فعالیت‌های چندین ساله بوده است ولی سوابق من پر از اتفاقاتی است که نشان می‌دهد یک خلا بزرگ در کسب و کارهای ما وجود دارد.

وی در ادامه افزود: زمانی که من بیکار بودم و دنبال کار می‌گشتم، کار نبود و همین حالا نیز بسیاری از جوانان می‌گویند که شغل نیست و به ناچار بیکار مانده‌اند ولی نکته جالبی در این بین وجود دارد که در حال حاضر که من با کسب و کارهای مختلف صحبت می‌کنم و همکاری‌های مختلفی با آن‌ها دارم، ایشان نیز گلایه از نبود نیروی کار متخصص دارند و این همان خلا بزرگی است که باید توسط موسسه یا موسساتی پر شود که نیروی بیکار را به نیروی متخصصی تبدیل کند که بنگاه‌های اقتصادی به آن نیاز دارند.

ایران مایند

آتشی در ادامه افزود: ما در ایران مایند علیرغم اهداف مالی و تجاری که بدیهی است داشته باشیم، آمده‌ایم تا این خلا را پر کرده و از هیچ تلاشی برای ارتقای سطح کیفی نیروهای جوان فروگذار نخواهیم کرد چرا که معتقدیم ساختن ایرانی سربلند با کمترین بیکاری و بیشترین درآمد و رفاه حق ماست. ما در نام موسسه نیز این مورد را لحاظ کرده‌ایم و ایران موجود در نام “ایران مایند” اهمیت به توان و نیروی کار و سرمایه ملی است که مستحق اتفاقات بسیار خوب است.

مدیرعامل موسسه ایران مایند در ادامه با اشاره به روندهای موجود در مورد کسب و کارهای سنتی که به کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده‌اند و وجهه بهتری در این مورد پیدا کرده‌اند، گفت: شما چندین سال قبل وقتی با خودروی خود به مسافرکشی می‌پرداختید، باید شغلتان را مسافرکش می‌نامیدید ولی بعدها سازمان تاکسیرانی آمد و مسافرکش ما تبدیل به عضو سازمان تاکسیرانی شد. بعدها آژانس‌ها وجهه بهتری به این کار دادند ولی در حال حاضر کمتر کسی است که از کار با آژانس‌های مسافربری اینترنتی احساس خجالت کند و از وجهه اجتماعی بسیار خوبی برخوردار است.

ایران مایند

وی در ادامه افزود: ما در ایران مایند برنامه‌های مختلفی داریم که از جمله آن برگزاری همایش‌های دوماهه تخصصی در کسب و کارهای مختلف است که قطعا متفاوت‌تر از سایر همایش‌ها خواهد بود. برگزاری دوره‌های آموزشی و هر آن‌چیزی که نیروی کار ایرانی برای تبدیل به یک متخصص تمام عیار لازم دارد، در ایران مایند برقرار می‌شود و خواهد شد. همچنین در سایت ما بروزترین مقالات دنیا به صورت فوری دریافت و خریداری می‌شوند و به صورت رایگان با ترجمه کاملا حرفه‌ای در اختیار تمام کاربران قرار داده می‌شود.

گفتنی است که همایش بازاریابی مدرن با حضور مسئولین کسب و کارهای مختلف مانند: فست کلیک، اول مارکت، آسان بار، ایده پردازان، پیمنت 24 و… برگزار شد که سخنرانانی همچون مجید کثیری بنیان‌گذار اخبار رسمی، احمد کلاته موسس مدرسه بازاریابی اینترنتی و ژان بقوسیان مدیرعامل مدیرسبز داشت و به ارایه مطلب پرداختند.

2 در مورد “بازاریابی سنتی با “ایران مایند” به بازاریابی مدرن تبدیل می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH