چگونه تاریخچه مرورگر وب پلی‌استیشن 4 را پاک کنیم؟

مرورگر وب بر روی پلی‌استیشن 4 نیز همانند مرورگر‌های دسکتاپ سابقه تمام فعالیت‌های شما را در تاریخچه خود ضبط می‌کند. شما می‌توانید این تاریخچه را در کنسول خود مشاهده کنید و در صورت تمایل نسبت به حذف آنها اقدام نمایید. اما متاسفانه پلی‌استیشن 4 حالت وبگردی خصوصی را ارایه نمی‌دهد. بنابراین اگر دوست دارید که به صورت محرمانه و خصوصی به گشت و گذار بپردازید مجبورید بعد از هر بار گشتن، تمام سوابق و ردپا‌های خود را پاک کنید تا تاریخچه‌ای از فعالیت‌های شما باقی نماند. پس برای یاد گرفتن نحوه حذف این سوابق با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

پلی‌استیشن 4

نحوه مشاهده و حذف تاریخچه وبگردی شما

برای پیدا کردن تاریخچه وبگردی‌تان در اپلیکیشن Internet Browser دکمه Options از روی کنترل DualShock 4 خود را بزنید. سپس گزینه Browsing History را انتخاب کنید و در نهایت دکمه X را فشار دهید. اکنون شما در این قسمت می‌توانید سوابق ثبت شده از فعالیت‌ها و وبگردی‌های خود را مشاهده نمایید. این امکان برای شما فراهم است تا در این لیست اسکرول کنید و با استفاده از زدن دکمه X هر صفحه‌ای که دوست دارید انتخاب کرده و بار دیگر آن را بر روی مرورگر خود باز کرده و مشاهده کنید. برای حذف تاریخچه نیز بار دیگر بر روی گزینه Options کلیک کنید و سپس گزینه Clear Browsing History را انتخاب نمایید تا به طور کامل سوابق ثبت شده موجود حذف شوند.

پلی‌استیشن 4 پلی‌استیشن 4

نحوه حذف صفحات پر‌بازدید و آخرین بازدید‌ها

کنسول بازی پلی‌استیشن 4، تاریخچه صفحاتی که به طور مکرر از آنها بازدید می‌کنید یا اخیرا آنها را مشاهده کرده‌اید را شناسایی می‌کند و برای راحتی دسترسی، آنها را به صورت لیست شده در اختیارتان می‌گذارد. برای باز کردن این لیست کافی است زمانی که در صفحه اصلی مرورگر هستید، دکمه R2 را از روی دسته در سمت راست فشار دهید. سپس دکمه Options را بزنید و در نهایت گزینه Delete All را انتخاب کنید تا لیست آخرین و پر‌بازدید‌ترین نتایج وبگردی شما به طور کامل حذف شود. شما همچنین در صورتی که بخواهید تنها یک صفحه به خصوص را حذف کنید می‌توانید صفحه مورد نظر را انتخاب کرده و با زدن دکمه Options و انتخاب گزینه Delete، تنها همان یک صفحه دلخواه را از لیست سوابق حذف نمایید.

پلی‌استیشن 4 پلی‌استیشن 4

نحوه حذف کوکی‌ها و فایل‌های کش

اپلیکیشن Internet Browser همچنین این امکان را دارد تا کلیه کوکی‌ها و داده‌های وبسایت‌ها را به یاد داشته باشد. برای حذف این موارد نیز کافی است زمانی که در صفحه اصلی مرورگر قرار دارید، بر روی دکمه Options بزنید و سپس گزینه Settings را انتخاب نمایید و برای حذف کوکی‌ها گزینه Delete Cookies را انتخاب کنید. به علاوه می‌توانید برای حذف اطلاعات مربوط به وبسایت‌ها نیز گزینه Clear Website Data را بزنید.

پلی‌استیشن 4 پلی‌استیشن 4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH