رندرهای رسمی و اطلاعات جدیدی از گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس منتشر شد

رندرهای رسمی گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس به همراه تصویری از برگه اطلاعاتی که جزییات مشخصات این گوشی را مشخص می‌کند، منتشر شد. کمتر از یک هفته به مراسم رونمایی رسمی از جدیدترین پرچم‌دار شرکت تایوانی باقیمانده است و 22 مه زمانی است که به صورت رسمی با این هندست روبرو خواهیم شد. با این وجود توییتریست معروف، Evan Blass، دست به انتشار تصاویر و اطلاعات جدیدی از این گوشی زده است.

با نگاه به تصاویر و مقایسه آن با U11 پلاس متوجه می‌شویم که شرکت تایوانی تغییرات کمی را در محصول جدید خود اعمال نموده است. این به معنی آن است که یک بار دیگر با صفحه نمایش 6 اینچی LCD روبرو هستیم که این بار در بالا و پایین دارای حاشیه‌های کمتری است. به صورت کلی می‌توان گفت ساختار شیشه‌ای پرچم‌دار سال گذشته با برخی تغییرات بسیار جزیی بر روی U12 پلاس پیاده شده است.

در پنل جلویی شاهد تعبیه دو دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم که امکان گرفتن تصاویر واید و بوکه را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین دوربینی دوگانه نیز با چینشی افقی و خطی در پشت پنل وجود دارد. بر اساس اطلاعات بدست آمده از اوراق اطلاعاتی فاش شده، دوبین 12 مگاپیکسلی اصلی دارای لنزی واید خواهد بود، در حالی که دوربین دوم 16 مگاپیکسل و با لنز تله‌فوتو است. روی هم رفته این دوربین‌ها قابلیت 2x زوم اپتیکال و 10x زوم دیجیتال را برای کاربر به ارمغان خواهند آورد. قابلیت گرفتن تصاویر بوکه نیز از جمله دیگر قابلیت‌های این دوربین خواهد بود. برای عکاسی در نور کم نیز فلاش LED در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا کاربر از این بابت نیز احساس نگرانی نداشته باشد. بعلاوه این مجموعه دارای ویژگی شناسایی هوشمند چهره و فوکوس خودکار لیزری نیز خواهد بود. به جز مجموعه دوربین، در پنل پشتی شاهد به کارگیری حسگر اثر انگشت دایره‌ای نیز هستیم که به نظر با فاصله‌ای مناسب از دوربین قرار گرفته است.

در خصوص ویژگی‌های داخلی، U12 پلاس دارای پردازنده اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم خواهد بود. حافظه داخلی این هندست 64 یا 128 گیگابایتی است که قابلیت افزایش از طریق حافظه جانبی تا 2 ترابایت را دارد. یک باتری 3500 میلی‌آمپری توان مورد نیاز این مجموعه را تامین می‌کند. این باتری همچنین از نسخه سوم شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. در خصوص نرم‌افزار نیز، این دستگاه به صورت پیش‌فرض دارای اندروید اوریو نسخه 8 خواهد بود که اچ‌تی‌سی پیش از رونمایی قول به‌روزرسانی آن به اندروید پی را نیز داده است. از دیگر مشخصات U12 پلاس می‌توان به نسخه جدید اج سنس، گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همچنین پشتیبانی از دستیار هوشمند گوگل و الکسای آمازون اشاره کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده انتظار می‌رود تا U12 پلاس از تاریخ یک ژوئن برای فروش عرضه شود. با توجه به این تصاویر باید رنگ‌های مشکی سرامیکی و ارغوانی جدید را برای این هندست حتمی بدانیم. در هر صورت مدت زمان زیادی برای انتظار نمانده است و به‌زودی از نزدیک با این غول تایوانی ملاقات خواهیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH