Motorolas

موتورولا موتو 1S معرفی شد؛ یک کپی از موتو G6 با رابط کاربری ZUI

موتورولا به تازگی یک هندست جدید را با نام موتو 1S معرفی کرده است که می‌توان آن را یک همزاد برای موتو G6 در چین دانست. این اسمارت‌فون از تمام جهات با موتو G6 یکسان بوده اما به جای استفاده از اندروید استوک از رابط کاربری انحصاری لنوو یا ZUI استفاده می‌کند، هم‌چنین موتو 1S از اندروید 8 بهره می‌گیرد. به نظر می‌رسد این مدل تنها مخصوص بازار چین بوده و در سایر نقاط دنیا همان موتو G6 به فروش خواهد رسید.

این اسمارت‌فون از نمایشگری 5.7 اینچی استفاده می‌کند که وضوح آن 1080 در 2160 پیکسل بوده و نسبت تصویر در آن 18 به 9 خواهد بود. در قلب این هندست می‌توانیم چیپست اسنپدارگون 450 را مشاهده کنیم که از 8 هسته 1.8 گیگاهرتزی تشکیل شده است و از رابط گرافیکی آدرنو 506 استفاده می‌کند. این چیپست توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

در بخش تصویربرداری این اسمارت‌فون می‌توانیم یک دوربین دوگانه 12 + 5 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم و در بخش سلفی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. تولید نیروی مورد نیاز برای این مجموعه سخت افزاری را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد و استفاده از روکش P2i از این هندست در برابر بارش باران و یا اسپری آب محافظت می‌کند.

موتو 1S امروز در چین به صورت رسمی معرفی شده است و کاربران می‌توانند با قیمت حدودی 233 دلار آن را خریداری کنند.

2 در مورد “موتورولا موتو 1S معرفی شد؛ یک کپی از موتو G6 با رابط کاربری ZUI”

  1. ازاولی که گوشی هاش دیدم همش این شکلی بوده. دوربین پشتش
    خلاقیت تو موتورولا به صفر رسیده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH