HMD Global

HMD Global ممکن است با اتخاذ تصمیم جدید، گوشی نوکیا X6 را وارد بازار جهانی نماید

HMD Global چند روز پیش از اولین گوشی هوشمند خود با نمایشگر برش خورده به نام نوکیا X6 رونمایی کرد. اما نکته غافل‌گیر کننده این مراسم، عرضه شدن این مدل به طور اختصاصی تنها در کشور چین بود و ظاهرا قرار نیست به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار بگیرد. با اینکه صفحه‌ نمایش‌های برش خورده هنوز هم با بحث و جدل‌های زیادی همراه بوده و مخالفان و موافقان بسیاری دارد اما گوشی نوکیا X6 در چین با استقبال شدید مردم روبه‌رو شده است.

HMD Global

شرکت نیز که از علاقه بالای کاربران به گوشی نوکیا X6 شگفت زده شده، به طمع عرضه جهانی آن افتاده است. امروز Juho Sarvikas، مدیر ارشد تولید HMD Global از طرفداران خود در خواست کرد با شرکت در نظرسنجی، نظر خود را در رابطه با صدور مجوز عرضه جهانی این مدل گوشی هوشمند جنجالی ابراز کنند. این نظرسنجی که او در صفحه اختصاصی توییتر خود ترتیب داده بود، به سرعت عقیده کاربران را مشخص کرد و خیلی زود به پایان رسید. نتیجه آن بار دیگر نشان داد که برند محبوب و نوستالوژیک نوکیا هنوز هم در دل کاربران سراسر جهان چه قدرت ویژه‌ای دارد.

در این نظرسنجی چیزی در حدود 8500 کاربر شرکت کردند که بالغ بر 92 درصد آنها پیشنهاد عرضه جهانی گوشی نوکیا X6 را تایید نمودند. با توجه به گفته Juho Sarvikas و قاطعیت بالای نتیجه نظرسنجی او، این احتمال دارد که به زودی شاهد وارد بازار شدن این گوشی در سراسر دنیا باشیم. تا پیش از این نظرسنجی، گمانه‌زنی‌ها حاکی از عرضه دو مدل رونمایی نشده نوکیا X5 و نوکیا X7 به صورت جهانی بود ولی اکنون با مد نظر قرار دادن این نظرسنجی و با توجه به نتیجه جالب آن، باید انتظار تغییر برنامه‌ریزی‌ها را داشت. باید منتظر ماند و دید این شرکت فنلاندی در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا تسلیم درخواست کاربران خواهد شد؟

2 در مورد “HMD Global ممکن است با اتخاذ تصمیم جدید، گوشی نوکیا X6 را وارد بازار جهانی نماید”

  1. خیلی خوبه
    قیمت و مشخصات جالب
    نسبت تصویر 19 به 9 برای من جذابیت زیادی داره،
    نمایشگرهای جدید در گوشی‌های پرچمدار، خیلی کشیده هستن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH