بررسی اپلیکیشن ادبین (بازدید بگیر سایت و لینک)؛ بازی سکه و بازدید و الکسا!

یکی از دغدغه‌های امروزه بسیاری از مدیران سایت‌ها و مدیران کانال‌ها جذب بازدید و مخاطبی است که معمولا به سختی قابل دسترس بوده و برای بسیاری از آن‌ها با مشقات بسیار فراوانی صورت می‌گیرد؛ ولی با ظهور اپلیکیشن‌ها و ابزارهای مختلف مانند ادبین این روند تسهیل شده و مدیران کسب و کارهای مختلف می‌توانند با استفاده از این ابزارها اقدام به جذب مخاطب و کاربر کنند و کار خود را پیشرفت دهند؛ اما ادبین (بازدید بگیر سایت و لینک) چه نقاط و ضعفی دارد؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی اپلیکیشن ادبین (بازدید بگیر سایت و لینک) بپردازیم و نقاط مختلف آن را واکاوی کنیم که آیا این برنامه اندرویدی کاربری و کارایی مناسبی دارد یا خیر؟

رابط کاربری اپلیکیشن ادبین (بازدید بگیر سایت و لینک)

اولین نکته‌ای که معمولا در مورد اپلیکیشن‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد، رابط کاربری آن‌هاست که قطعا مهم‌ترین چیزی است که در نگاه اول مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. اپلیکیشن ادبین (بازدید بگیر سایت و لینک) در این زمینه نسبت به سایر اپ‌های مشابه که به جذب مخاطب و کاربر می‌پردازند، عملکرد بهتری داشته و از نظر ظاهری زیباتر و قابل قبول‌تر طراحی شده است.

در مورد عملکرد این اپلیکیشن نیز با توجه به اینکه با نمونه‌های مختلف این چنینی کار کردیم، روان بودن اپلیکیشن ادبین به وضوح قابل مشاهده است و از سنگینی و فشار فراوان اپ‌های مشابه در این برنامه خبری نیست و البته بازهم این ادعا یک امر نسبی بوده و لزوما به معنای فوق‌العاده بودن عملکرد آن نیست.

با اپلیکیشن ادبین (بازدید بگیر سایت و لینک) سفارش بازدید بدهید

اولین و مهم‌ترین ویژگی قابل ذکر برای این اپلیکیشن اندرویدی، امکان سفارش بازدید برای کانال‌های تلگرامی، پیج اینستاگرامی، پیام رسان‌های داخلی و سایت‌های اینترنتی است که تقریبا در بین اپ‌های مشابه بی رقیب است. اکثر اپلیکیشن‌های بازدید گیر معمولا صرفا خدمات اینستاگرام و تلگرام به کاربرانشان ارایه می‌کنند و خدمات بازدید سایت و پیام رسان‌های داخلی در آن‌ها وجود ندارد.

خدماتی که در بررسی‌هایمان متوجه آن‌ها شدیم موارد زیر هستند:

  • با اپلیکیشن ادبین (بازدید بگیر سایت و لینک) می‌توانید برای پیج اینستاگرامی خود فالوور دریافت کنید. در این اپ صفحه اینستاگرام برای سایر کاربران به معرض نمایش قرار داده می‌شود و البته افراد هیچ اجباری در فالو کردن ندارند، به همین جهت فالوئرهای گرفته شده از این روش کاملا واقعی بوده و در صورتی که کاربر علاقه مند باشد، صفحه را دنبال می‌کند.
  • می‌توانید کانال تلگرامی خود را برای دریافت ممبر در معرض دید کاربران قرار دهید. نکته جالب در مورد این بخش از اپلیکیشن، عدم اجباری بودن عضویت در آن است و صرفا تبلیغات برای کاربران به نمایش در می‌آید.
  • شاید مهم‌ترین بخش از این اپلیکیشن، امکان قرار دادن کانال‌های پیام رسان‌های داخلی مانند سروش، بله، ایتا، گپ و آی گپ است که تقریبا در اپلیکیشن‌های مشابه وجود نداشته و شاید برای اولین بار به این شکل ارایه خدمات به کاربران انجام می‌شود.
  • بخش دیگر موجود در این اپلیکیشن مربوط به نمایش کالاهای دسته دوم کاربران است که می‌توانند برای فروش آن‌ها اقدام نمایند. به معنای دیگر شما همانند اپلیکیشن‌های نیازمندی مانند دیوار و شیپور اقدام به فروش محصولات می‌نمایید که نسبت به آن‌ها معایب و مزایایی دارد که از جمله معایب آن نمایش آگهی به مخاطب غیر هدف است و از جمله مزایای آن امکان فروش بیشتر برای کاربرانی است که کالای عمومی‌تری دارند.
  • همچنین با توجه به اینکه پروسه سفارش را طی کردیم تا امکانات بیشتر اپلیکیشن را بررسی نماییم، با خدماتی از جمله اضافه کردن اپلیکیشن‌های موبایلی، آگهی‌های فروشگاهی  و صفحات مختلف: خبری، شخصی، هنری، ورزشی، آموزشی،تکنولوژی، علمی، سرگرمی، دانلودی و… روبرو شدیم.

در ادبین شفافیت بیشتری را حس می‌کنید

از دیگر نکات قابل ذکر در مورد اپلیکیشن ادبین روند نسبتا شفاف‌تر آن نسبت به اپ‌های مشابه است چرا که در اکثر اپ‌های مشابه شما روند قابل توجهی از ثبت آدرس مدنظرتان را مشاهده نمی‌کنید ولی در ادبین می‌توانید پیش نمایشی از آدرس ثبت شده را ببینید و آن را تایید کنید.

همچنین می‌توانید برای آدرس ثبت شده خود دسته بندی‌های مرتبط انتخاب کنید تا در ارایه آن‌ها به مخاطبین مورد توجه قرار بگیرد؛ البته در حال حاضر تسهیلات خاصی برای موارد گوناگون وجود ندارد ولی ایجاد دسته بندی‌های مختلف یک نوع پیش‌بینی برای آینده ادبین بوده و نمایش آگهی‌ها به صورت رندوم صورت می‌پذیرد.

از نقاط ضعف مشاهده شده در این اپلیکیشن عدم دسته بندی بخش مشاهده برای کاربران است که در صورت جداسازی هر بخش، می‌توانست برای کاربران بازدهی بیشتری داشته باشد و شکل بهتری به آن ببخشد. همچنین از دیگر نکات منفی عدم جداسازی و تقسیم بندی سکه کسب شده برای بازدیدهای مختلف است. به معنای دیگر شما برای دیدن یک سایت حجیم همان مقدار سکه‌ای را دریافت می‌کنید که برای یک سایت بهینه پرسرعت دریافت می‌نمایید. بهتر بود مسئولین اپلیکیشن به جای برخورد کلی با همه کانال‌ها، سایت‌ها و… تقسیم بندی منطقی در آن‌ها ایجاد می‌کردند.

عملکرد اپلیکیشن ادبین برای دریافت سکه چگونه است؟

اولین روش برای دریافت سکه، خرید در این اپلیکیشن است که با هزینه‌های مختلفی به کاربران عرضه شده و با استفاده از کارت‌های بانکی امکان پرداخت برای یوزر وجود دارد. البته در این بخش کاربر با پرداخت هزینه بالاتر، سکه بیشتری نیز دریافت می‌کند که امکان خوبی است.

دومین روش که بدیهی است مورد بحث این اپ و بسیاری از کاربران باشد، دریافت سکه به روش بازدید است که کاربران با مشاهده تبلیغات سایر افراد، می‌توانند سکه دریافت کنند و از آن سکه‌ها برای ثبت سایت و کانال خود بهره ببرند. برای دریافت سکه در این بخش، شما می‌بایست وارد بخش سکه بگیر شوید و صفحات ثبت شده را مشاهده نمایید.

پس از مشاهده صفحات با لمس گزینه +1 سکه می‌توانید به تبلیغ بعدی بروید و به همین ترتیب در یک دقیقه چیزی بالغ بر 50-60 سکه دریافت نمایید.

برای آگهی‌ها و لینک‌های ثبت شده گزارش بازدید بگیرید

از دیگر ویژگی‌های موجود در اپلیکیشن ادبین امکان مشاهده بازدیدهای انجام شده از آن‌هاست که به صاحبان کسب و کارهای مختلف قدرت تحلیل و مدیریت تبلیغاتشان را می‌دهد.

چه اکانت‌هایی در ادبین بلاک می‌شوند؟

یکی از مزیت‌های خوب این اپلیکیشن نسبت به دیگر اپ‌های مشابه، اهمیتی است که مسئولین آن نسبت به محتوای غیرقانونی و غیراخلاقی دارند. طبق اعلام رسمی این اپ، تمام اکانت‌هایی که برای صفحه‌های دارای محتوای غیراخلاقی، با صفحه‌هایی که در آن به شخص، گروه، احزاب و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی اهانتی شود، بلاک خواهد شد و سکه‌های آن اکانت از بین خواهد رفت.

همچنین از دیگر امکانات و ویژگی‌های خوب این اپ، امکان گزارشی است که در آن تعبیه شده تا کاربران نیز به بهتر شدن محیط این برنامه کمک کرده و در صورت مشاهده تخلفی آن را به ادبین گزارش کنند.

نتیجه گیری

به‌طور کلی اپلیکیشن ادبین (بازدید بگیر سایت و لینک) یک اپ بسیار مناسب در اپ‌های بازدیدگیری برای سایت، تلگرام، اینستاگرام و پیام رسان‌های داخلی محسوب می‌شود که عملکرد آن بسیار حرفه‌ای‌تر از سایرین به نظر می‌رسد و در صورت رفع مشکلات موجود در آن که البته اضطراری و جدی نیستند، می‌تواند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده و کمک خوبی برای کسب و کارهای اینترنتی باشد. همچنین از تاثیر این اپ بر روی رنک الکسا نباید گذشت چرا که بسیاری از سایت‌های اینترنتی به این دلیل، رو به استفاده از اپ‌های مشابه ادبین می‌آورند.

دانلود اپلیکیشن ادبین

 

5 در مورد “بررسی اپلیکیشن ادبین (بازدید بگیر سایت و لینک)؛ بازی سکه و بازدید و الکسا!”

  1. داوود نعمتی

    نرم افزار خارجی مشابه هم دارد؟ مطالب پیج اینستاگرامم بیشتر بدرد خارجی ها میخورد و برای ایرانی ها جذابیت ندارد.

  2. حافظ فلکپور

    متأسفانه فقط یک ایراد میشه گرفت به این اپلیکیشن اونم نداشتن امکان بازدید خودکار هست غیر از این آپ خوبیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH