آغاز عرضه به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای گوشی ایسوس ذن‌فون 3 زوم

با وجود برنامه‌ریزی قبلی ایسوس مبنی بر عرضه به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای هندست‌های ذن‌فون 3 زوم و ذن‌فون 3 لیزر تا انتهای ماه مارس، اکثر به‌روزرسانی‌ها با تاخیری چند ماهه مواجه شدند.

در اوایل ماه آوریل، ایسوس در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو برای ذن‌فون 3 زوم به دلیل ضرورت رفع برخی مشکلات خاص موجود به تاخیر افتاده است. همچنین کمپانی از تصمیم خود مبنی بر عرضه دیرهنگام به‌روزرسانی در انتهای ماه ژوئن خبر داد.

خوشبختانه ایسوس مشکلاتی که موجب تاخیر در ارایه به‌روزرسانی شده بود را برطرف کرده است و این بسته بسیار زودتر از موعد زمانی قبلی منتشر خواهد شد. بنابراین در صورتی‌که صاحب یک گوشی ایسوس ذن‌فون 3 زوم هستید، احتمالا طی ماه جاری به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهید کرد.

ایسوس در انجمن خود تایید کرده است که اکنون گوشی‌های ذن‌فون 3 زوم واجد شرایط دریافت اندروید 8.0 اوریو هستند. گزارش رسمی تغییرات به این حقیقت اشاره می‌کند که پس از ارتقا سیستم‌عامل گوشی، میزان حافظه داخلی دستگاه اندکی کاهش خواهد یافت. همچنین ایسوس مشغول حذف برخی اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده شامل Minimove، PhotoCollage و Do It Later از روی ذن‌فون 3 زوم است. نهایتا ژست حرکتی که منوی All Apps را ظاهر می‌کند نیز به حالت کشویی تغییر یافته است.

به خاطر داشته باشید که با توجه به عرضه دسته‌ای بسته به‌روزرسانی توسط سرور، دریافت اعلان به‌روزرسانی OTA توسط کلیه کاربران احتمالا چندین روز به طول خواهد انجامید؛ بنابراین صبور باشید. برای دریافت سریع‌تر این به‌روزرسانی روی گوشی ذن‌فون 3 زوم خود به قسمت System updates مراجعه کرده و وجود فیرم‌ور جدید برای دانلود را بررسی نمایید.

2 در مورد “آغاز عرضه به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای گوشی ایسوس ذن‌فون 3 زوم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH