شیائومی Mi 8 با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در یک ویدئو ظاهر شد!

گفته می‌شود که لیکر‌های Slashleaks جدیدا یک ویدیو را در میکروبلاگ چینی ویبو پیدا کرده‌اند که در آن گوشی شیائومی Mi 8 با اسکنر شناسایی اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر به نمایش در آمده است. درست شنیدید، براساس این گزارش ظاهرا شرکت شیائومی از مدل می 6 مستقیما به مدل Mi 8 پریده است.

شیائومی

به علاوه گفته شده است که این دستگاه به مانند ویژگی Face ID گوشی آیفون ایکس اپل دارای قابلیت شناسایی چهره است و به احتمال زیاد باید مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام باشد. همچنین انتظار می‌رود Mi 8 دارای هشت گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و توانایی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم بوده و از یک باتری 4000 میلی‌آمپری نیز برخوردار باشد. براساس شایعات منتشر شده این هندست همچنین اولین گوشی دارای رابط کاربری MIUI 9 خواهد بود.

البته باید خاطر نشان کرد که این ویدیو تنها چهار ثانیه مدت دارد و در یک چشم بر هم زدن به پایان می‌رسد. پس نمی‌توان آن را یک مدرک محکم، دال بر وجود گوشی هوشمند شیائومی Mi 8 با اسکنر شناسایی اثر انگشت در زیر نمایشگر دانست. هر چند این شایعات چندان قابل اعتنا نیستند ولی هفته گذشته نیز تصاویری منتشر شد که ادعا می‌کرد نمای جلویی پنل Mi 8 و طرح جعبه بسته‌بندی آن برای عرضه به صورت خرده‌فروشی است. با این حالا انتظار می‌رود شرکت از گوشی شیائومی Mi 8 در انتهای این ماه به همراه معرفی نسل سوم باند می (Mi Band) رونمایی کند.

شیائومی

2 در مورد “شیائومی Mi 8 با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در یک ویدئو ظاهر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH