Google Duo می‌تواند صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی شما را به اشتراک بگذارد

Google Duo ارائه پشتیبانی فنی به دوستان و خانواده را آسان‌تر نموده است. آخرین نسخه از اپلیکیشن چت ویدیویی با قابلیت اشتراک‌گذاری نمایشگر دستگاه در حین مکالمه عرضه شده است. به منظور دسترسی به این مشخصه، به سادگی بر روی نمایشگر خود ضربه بزنید تا آیکون جدید اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش را در بالای آیکون کشویی دوربین مشاهده نمایید.

با لمس آیکون جدید، سریعا با پیامی مواجه می‌شوید که در خصوص نمایش کلیه محتوای نمایشگر به شما هشدار می‌دهد. در صورتی‌که تصمیم به ادامه کار بگیرید، تصویر شخص حاضر در آن‌سوی خط ارتباطی در یک قاب قرمزرنگ نمایش داده خواهد شد. همچنین مجموعه‌ای از چند دکمه قرمزرنگ نیز ظاهر می‌شود تا امکان توقف اشتراک‌گذاری نمایشگر در زمان دلخواه را برای شما فراهم نماید.

متاسفانه ظاهرا هنوز این قابلیت با مشکلاتی مواجه است و بعضا به درستی کار نمی‌کند. گاهی اوقات اشخاصی که با آن‌ها تماس گرفته می‌شود، در عوض صفحه‌نمایش تنها یک قاب خاکستری رنگ را مشاهده می‌کنند. در نمونه مربوط به وبسایت Android Police، شخص دریافت‌کننده تماس تنها قادر به رویت تصویر ساکن و فریز شده از نمایشگر دستگاه شخص تماس‌گیرنده بود.

اشتراک‌گذاری محتوای صفحه‌نمایش گوشی در آینده می‌تواند به ابزاری ارزشمند بدل شود؛ اما در صورت عملکرد نادرست برنامه برای شما، برای عرضه یک به‌روزرسانی دیگر ناچارا بایستی منتظر بمانید.

2 در مورد “Google Duo می‌تواند صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی شما را به اشتراک بگذارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH