واتس‌اپ

یک باگ جدید در واتس‌اپ: افراد بلاک شده بازهم قادر به ارسال پیام هستند!

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ که به تازگی از شر یکی از مشکلات عجیب که با ارسال کاراکترهای خاص ایجاد می‌شد، رها گشته بود، دوباره با مشکلی تازه دست و پنجه نرم می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، افرادی که در این پیام‌رسان بلاک می‌شوند، هم‌چنان قادر هستند که به فرد مورد نظر پیام ارسال کنند و این موضوع باعث ناراحتی تعدادی از کاربران شده است. با وجود این‌که یک راه‌حل غیررسمی برای این باگ بیان شده ولی هنوز توسعه‌دهندگان واتس‌اپ در رابط با مشکل مورد بحث آپدیت یا راه‌حلی موقتی را اعلام نکرده‌اند.

واتس‌اپ

گفته می‌شود برای حل این معضل باید تمامی افرادی را که بلاک کرده بودید، یک بار از بلاک خارج کرده و دوباره دسترسی آنها را مسدود نمایید. دلایل متعددی وجود دارد که کاربران را وادار می‌کند تا از گزینه بلاک استفاده کنند و درست کار نکردن این قابلیت می‌تواند باعث بروز مشکلات متعددی برای آنها گردد.

متاسفانه این مشکل نرم‌افزاری در هر دو نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن واتس‌اپ مشاهده گشته و انتظار می‌رود به‌زودی با یک بسته به‌روزرسانی توسط توسعه‌دهندگان برطرف شود. بد نیست بدانید که کمپانی فیسبوک در ماه اکتبر سال 2014 طی قراردادی با هزینه‌ای معادل 21 میلیارد دلار اپلیکیشن مورد بحث را برای گسترش کسب و کار خود خریداری کرد.

2 در مورد “یک باگ جدید در واتس‌اپ: افراد بلاک شده بازهم قادر به ارسال پیام هستند!”

  1. یکی از مخاطبینم من رو بلاک کرده.. چطور میتونم از بلاک خارج بشم؟؟ دیلیت اکانت کردم ودوباره نصب کردم وای فایده نداشت..

    18
    95

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH