شیائومی دلیل استفاده از نام Mi 8 به‌جای Mi 7 را اعلام کرد

نهایتا شیائومی دلیل خود برای صرف‌نظر از نام Mi 7 و بهره‌گیری از عنوان Mi 8 را اعلام کرد. براساس شمای نام‌گذاری قبلی برند چینی، پیش‌بینی می‌شد که پرچم‌دار بعدی این کمپانی، شیائومی Mi 7 نام‌گذاری شود. با این‌حال چنین امری محقق نخواهد شد؛ زیرا شیائومی تایید کرده است که پرچم‌دار بعدی خود را در روز 31 مه و تحت نام Mi 8 عرضه می‌کند. به لطف یک پوستر منتشر شده از طریق حساب کاربری رسمی شیائومی در شبکه‌ اجتماعی Weibo، بالاخره دلیل این اقدام اعلام شده است.

متون چینی نوشته شده در پوستر مورد بحث نشان می‌دهند که چگونه پرچم‌دار بعدی در برخی جنبه‌ها فراتر از انتظارات ظاهر شده و کمپانی را برای نادیده گرفتن کامل یک شماره مجاب نموده است. با این وجود شایان به ذکر است که پوستر مذکور به هیچ‌گونه جزئیات خاصی اشاره نکرده است. براساس شایعات اخیر، این اسمارت‌فون می‌تواند اولین دستگاه اندرویدی مجهز به سیستم فیس آی‌دی مبتنی بر فناوری تشخیص‌چهره 3 بعدی باشد. در حقیقت پیش‌تر تصویری منتشر شد که پیکره‌بندی کامل سنسور در زیر بریدگی صفحه نمایش را نشان می‌داد. با این وجود، ارتقا قابلیت‌ها تنها دلیل پشت پرده برای نام‌گذاری اسمارت‌فون جدید شیائومی نیست. این برند چینی در اوایل ماه گذشته هشتمین سالگرد فعالیت خود را جشن گرفت و به نظر می‌رسد که نام‌گذاری Mi 8 نیز بر اهمیت این نقطه عطف تاریخی صحه می‌گذارد.

براساس پیش‌بینی‌ها، مشخصات داخلی این اسمارت‌فون شامل تراشه اسنپ‌دراگون 845 ساخت شرکت کوالکام به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی است. احتمالا در بخش خارجی دستگاه، یک نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی برش‌خورده قرار خواهد گرفت؛ در حالی‌که قسمت پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین دوگانه میزبانی می‌کند. همچنین از جنبه نرم‌افزاری انتظار می‌رود که شیائومی Mi 8 با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو به همراه رابط‌ کاربری جدید MIUI 10 به بازار عرضه شود. این اسمارت‌فون در روز 31 مه رسما معرفی خواهد شد؛ لذا عرضه آن در اوایل ماه ژوئن، محتمل‌ترین سناریو به شمار می‌آید.

2 در مورد “شیائومی دلیل استفاده از نام Mi 8 به‌جای Mi 7 را اعلام کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH