یک تصویر واقعی دیگر از ال‌جی V35 ThinQ منتشر شد

چند روز پیش بود که تصویری واقعی از ال‌جی V35 ThinQ منتشر شد، در این تصویر می‌توانستیم طراحی بدون حاشیه زاید اطراف نمایشگر این هندست را مشاهده کنیم. امروز مشخص شد که این تصویر واقعی توسط وب سایت رسمی کنسرسیوم وایرلس پاور منتشر شده است. در این وب‌سایت می‌توانیم نام ال‌جی V35 ThinQ را در کنار تصویر آن مشاهده کنیم.

ایوان بلاس، لو دهنده معروف و مورد اعتماد دنیای تکنولوژی نیز اخیرا پستی را در توییتر خود منتشر کرده است که تصویر نمونه واقعی این هندست را در کنار شماره مدل LM-V350EM به نمایش می‌گذارد. تاریخ دریافت تاییدیه این کنسرسیوم 24 ماه مه بوده است.

براساس خبرهای منتشر شده، ال‌جی V35 ThinQ از نمایشگر 6 اینچی از نوع IPS و با وضوح +QHD استفاده خواهد کرد. در قلب این هندست می‌توانیم چیپست اسنپدراگون 845 را در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مشاهده کنیم. دوربین اصلی مورد استفاده در این پرچم‌دار از دو سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 تشکیل شده است، هم‌چنین یکی از سنسورها برای ثبت تصاویر زاویه گسترده (تا 107 درجه) استفاده می‌شود. انتظار می‌رود دوربین جلو ال‌جی V35 ThinQ، هشت مگاپیکسل وضوح داشته باشد.

همان‌طور که از نام V35 ThinQ مشخص است، این هندست هم‌چون ال‌جی G7 ThinQ و ال‌جی V30S، به فناوری هوش مصنوعی مجهز خواهد بود. این اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض از اندروید 8.1 استفاده می‌کند و تولید نیروی مورد نیاز آن برعهده یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است. در بخش صوتی نیز انتظار می‌رود شاهد فناوری‌هایی هم‌چون Hi-Fi و Quad DAC باشیم. بدنه ال‌جی V35 ThinQ از شیشه و فلز تشکیل شده است و با کسب گواهی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این اسمارت‌فون اوایل ماه آتی میلادی معرفی و روانه بازار خواهد شد.

1 در مورد “یک تصویر واقعی دیگر از ال‌جی V35 ThinQ منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH