لنوو Z5 با 4 ترابایت حافظه داخلی و زمان استندبای 45 روزه در راه است

لنوو Z5 احتمالا یکی از جذاب‌ترین اسمارت‌فون‌هایی است که در 6 ماهه نخست سال جاری به بازار عرضه می‌شود. طی هفته‌های اخیر کمپانی چینی با کنایه به پرچم‌دار آینده خود اشاره نموده و اعلام کرده است که اسمارت‌فون Z5 ارایه‌دهنده 4 فناوری پیشرفته و سخت‌افزار بر مبنای 18 تکنولوژی به ثبت رسیده خواهد بود.

اوایل امروز معاون ارشد لنوو، رونمایی از Z5 در تاریخ 5 ژوئن را تائید کرد. بعلاوه پیش‌بینی می‌شود این اسمارت‌فون دارای حداقل 4 ترابایت حافظه داخلی و زمان آماده‌به‌کار 45 روزه باشد (بله، موارد عنوان‌شده اشکالات نگارشی نیستند).

براساس اظهارات لنوو، گوشی Z5 از نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصدی برخوردار خواهد بود که حتی با توجه به استانداردهای امروزی نیز یک شاهکار به شمار می‌آید. اما این همه چیز نیست؛ چرا که لنوو ادعا می‌کند که حتی پس از رسیدن شارژ باتری Z5 به 0 درصد، کاربران همچنان می‌توانند از گوشی خود برای مکالمه‌ای نیم ساعته استفاده نمایند. سایر مشخصات این هندست در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با فرا رسیدن روز 5 ژوئن، اطلاعات بیش‌تری درباره نخستین اسمارت‌فون واقعا مبتکرانه لنوو مشخص خواهد شد؛ دستگاهی که حداقل بزرگ‌ترین دستاورد قابل‌توجه این کمپانی در صنعت گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

2 در مورد “لنوو Z5 با 4 ترابایت حافظه داخلی و زمان استندبای 45 روزه در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH