احتمال معرفی اسمارت‌فون شیائومی Mi 8 SE با تراشه اسنپ‌دراگون 710 و دوربین دوگانه

پس از آن‌که نقشه‌راه محصولات اخیر شیائومی نشان داد که این کمپانی، گوشیMi 7 لایت را به همراه شیائومی Mi 8 در روز 31 مه عرضه خواهد کرد، اکنون به نظر می‌رسد که احتمالا Mi 8 آخرین اسمارت‌فون این برند چینی نبوده و در عوض با پیروی از فلسفه نام‌گذاری محصولات اپل، هندست جدیدی تحت عنوان Mi 8 SE فروخته خواهد شد.

در حال حاضر از بعد طراحی مشخص نیست که آیا Mi 8 SE به نسخه معمولی Mi 8 شباهت خواهد داشت یا خیر. اگرچه در صورت تحقق این موضوع، انتظار می‌رود که شاهد بهره‌گیری از الگوی طراحی بدون‌حاشیه و بریدگی نسبتا بزرگی در قسمت جلویی دستگاه باشیم؛ در حالی‌که پیکره‌بندی دوربین دوگانه همانند گوشی آی‌فون X در گوشه پنل پشتی هندست قرار گرفته است. با این‌حال با توجه به پیش‌بینی‌ها مبنی بر قیمت ارزان Mi 8 SE به احتمال فراوان با حذف حسگر اثرانگشت درون نمایشگر که در پرچم‌دار شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این سنسور به پشت بدنه گوشی منتقل خواهد شد. بعلاوه مشخص نیست که آیا تکنولوژی رقابتی فیس آی‌دی که بر اساس پیش‌بینی‌ها در Mi 8 به‌کارگیری شده است، در مدل اقتصادی این هندست نیز حضور خواهد داشت یا خیر.

با این وجود ظاهرا برخی مشخصات سخت‌افزاری اسمارت‌فون به تایید رسیده است. مشخصا گفته می‌شود که تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 845 شرکت کوالکام با پردازنده جدید اسنپ‌دراگون 710 جایگزین شده است که احتمالا با 4 یا 6 گیگابایت رم همراه خواهد شد. در قسمت پشتی دستگاه یک دوربین دوگانه نامشخص وجود دارد که از فناوری هوش مصنوعی شیائومی بهره می‌گیرد. همچنین یک حسگر سلفی 20 مگاپیکسلی در پنل جلویی گوشی قرار خواهد گرفت. از نظر ویژگی‌های نرم افزاری، انتظار می‌رود که Mi 8 SE با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری MIUI 10 روانه بازار شود.

در حال حاضر برنامه زمانی شیائومی برای عرضه Mi 8 SE نامشخص است؛ اما ظاهرا عرضه جهانی این محصول، محتمل‌ترین گزینه خواهد بود. با این‌حال با توجه به این‌که این هندست اولین اسمارت‌فون کمپانی با تراشه اسنپ‌دراگون 710 است؛ هنوز روشن نیست که شیائومی گوشی جدید خود را به چه ترتیب قیمت‌گذاری خواهد کرد.

2 در مورد “احتمال معرفی اسمارت‌فون شیائومی Mi 8 SE با تراشه اسنپ‌دراگون 710 و دوربین دوگانه”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH