تصویر اسمارت‌فون معرفی‌نشده موتورولا وان‌‌پاور لو رفت؛ هندستی با نمایشگر برش‌خورده و دوربین دوگانه مشابه آی‌فون X

به نظر می‌رسد که کمپانی موتورولا در تدارک عرضه اسمارت‌فون جدیدی است که رقابتی بسیار تنگاتنگ با اپل آی‌فون X دارد. به گفته وبسایت Android Headlines، هندست مذکور موتورولا وان‌پاور (One Power) نام دارد و بایستی جزیی از برنامه اندروید وان شرکت گوگل باشد؛ بدین معنا که این اسمارت‌فون در زمان حیات خود از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری سریع بهره‌مند خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، موتورولا وان‌پاور مجهز به یک نمایشگر تقریبا بدون‌حاشیه با بریدگی مشابه آی‌فون X است. البته شباهت 2 دستگاه به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چرا که هندست جدید موتورولا از یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی بدنه میزبانی می‌کند که شباهت بسیار زیادی با دوربین پشتی موجود در پیشرفته‌ترین گوشی اپل تا به امروز دارد و دقیقا در همان گوشه بالایی سمت چپ دستگاه قرار گرفته است.

در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون مشخصات موتورولا وان‌پاور در دست نیست و همچنین هیچ توضیحی در مورد زمان و مکان عرضه این هندست وجود ندارد. در هر صورت پس از عرضه موتو X4 در سال گذشته، اکنون موتورولا وان‌پاور می‌تواند به دومین دستگاه تولیدی این برند با سیستم‌عامل اندروید وان بدل شود. بر اساس یک گزارش جدید، اسمارت‌فون موتو X4 جانشین مناسبی نخواهد داشت؛ زیرا توسعه موتو X5 منتفی شده است.

همچنین انتظار می‌رود که موتورولا در آینده‌ای نزدیک و همراه با گوشی وان‌پاور، هندستی را از سری موتو Z3 نیز عرضه کند. جالب این‌که ممکن است وان‌پاور در نام خود فاقد کلمه “موتو” باشد. البته در حال حاضر هیچ چیز تایید نشده است؛ اما پس از عرضه اسمارت‌فون‌های سری موتو G6 و موتو E5، اکنون به نظر می‌رسد که بخش موبایل موتورولا و کمپانی مادر آن یعنی لنوو، سال واقعا پرمشغله‌ای را پیش رو خواهند داشت.

2 در مورد “تصویر اسمارت‌فون معرفی‌نشده موتورولا وان‌‌پاور لو رفت؛ هندستی با نمایشگر برش‌خورده و دوربین دوگانه مشابه آی‌فون X”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH