عرضه احتمالی 4 مدل آی‌فون توسط اپل طی سال جاری!

برخلاف کلیه شایعات و تصاویر لورفته از محافظ‌های صفحه‌نمایش، اکنون به نظر می‌رسد که آی‌فون SE 2 در عوض بازطراحی با الگوی آی‌فون X تنها با ارتقا برخی مشخصه‌های داخلی عرضه خواهد شد. احتمالا اپل در روز دوشنبه از هندست جدید خود رونمایی می‌کند.

بدیهی است که این خبر تنها از جانب یکی از منابع زنجیره تامین نقل‌قول شده است، اما این ایده در مقایسه با فرضیه بهره‌گیری از نمایشگر برش‌خورده منطقی‌تر به نظر می‌رسد؛ زیرا اولا با توجه به بازه قیمتی آی‌فون SE 2، استفاده از دوربین TrueDepth برای سیستم فیس آی‌دی امری بعید است. ثانیا احتمالا گوشی ابعاد بسیار کوچکی خواهد داشت و این مسئله با طراحی تمام‌صفحه دستگاه کاملا در تعارض خواهد بود.

با این‌حال به عقیده برخی کارشناسان، آی‌فون SE 2 احتمالا با قیمتی بالاتر از آی‌فون SE فعلی عرضه خواهد شد و این موضوع قابل‌توضیح است. قیمت‌گذاری آی‌فون SE از 399 دلار آغاز شد و اکنون این هندست با قیمت 349 دلار به فروش می‌رسد و لذا احتمال دارد که آی‌فون SE 2 مجددا به برچسب قیمتی 399 دلار بازگردد؛ اما ظرفیت حافظه داخلی این هندست در مقایسه با نسل قبل از خود بسیار بیش‌تر خواهد بود. با توجه به آخرین رویه قیمت‌گذاری، احتمالا برچسب قیمتی آی‌فون SE 2 از 449 دلار آغاز می‌شود؛ حتی اگر این گوشی، ارزان‌قیمت‌ترین آی‌فون اپل در سال جاری محسوب شود.

اپل طی کنفرانس توسعه‌دهندگان (WWDC) در روز دوشنبه از آی‌فون جدید خود رونمایی می‌کند و کمی بعد و در ماه ژوئن این هندست عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که آی‌فون SE 2 نخستین گوشی از 4 مدل آی‌فونی است که انتظار می‌رود اپل در سال جاری از آن‌ها رونمایی کند. در ادامه، اسمارت‌فون جانشین آی‌فون X با نمایشگر 5.8 اینچی، یک آی‌فون مقرون‌به‌صرفه 6.1 اینچی و گوشی رده‌بالای آی‌فون X پلاس با صفحه نمایش 6.4 اینچی عرضه خواهند شد. آی‌فون X پلاس اندازه‌ای مشابه آی‌فون 8 پلاس فعلی یا کوچک‌تر از آن خواهد داشت.

آی‌فون‌های سری 2018 اپل حقیقتا محصولاتی جذاب هستند و صدها میلیون نفر از کاربران مایل هستند تا آن‌ها را خریداری نمایند و کمپانی اپل برای بهره‌برداری مناسب از سونامی چرخه ارتقا محصولات خود به خوبی آماده خواهد شد.

2 در مورد “عرضه احتمالی 4 مدل آی‌فون توسط اپل طی سال جاری!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH