دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی از بلک‌بری KEY2 در چین ارسال شد

حساب رسمی شرکت بلک‌بری موبایل در Weibo  تصاویری از دعوت‌نامه‌های ارسال شده در چین برای مراسم رونمایی از گوشی بلک‌بری KEY2 را منتشر کرد. جانشین رسمی گوشی پر طرفدار کی‌وان طی مراسمی در نیویورک در تاریخ هفتم ژوئن رونمایی خواهد شد. صبح روز بعد این گوشی در چین برای بازار این کشور به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با وجود فاصله زمانی بین دو کشور، به نظر نمی‌رسد این مراسم‌ها به صورت هم زمان برگزار شوند.

گوشی کی‌وان در بین کاربران بیشتر به خاطر صفحه کلید QWERTY و طول عمر باتری خود مشهور بود. براساس تصاویر منتشر شده، با وجود آن که به نظر می‌رسد صفحه نمایش در بلک‌بری KEY2 کمی بزرگ‌تر شده است، اما ظاهرا دیگر خبری از آن باتری خوب و مقاوم در هندست قبلی نخواهد بود. این امر به دلیل استفاده از پردازنده اسنپدراگون 660 که میزان مصرفی باتری بیشتری دارد و همچنین کمتر کردن گنجایش باتری به 3360 میلی‌آمپر صورت می‌پذیرد.

اسمارت‌فون جدید بلک‌بری اولین تولیدی این شرکت خواهد بود که دارای دوربینی دوگانه و 6 گیگابایت رم است. گفته می‌شود صفحه نمایش این دستگاه با همان مشخصات، یعنی پنل 4.5 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 1620 باقی خواهد ماند. نسبت تصویری این صفحه نمایش 3:2 است.

گفتنی است دعوت‌نامه‌هایی که در تصاویر مشاهده می‌شود از طرف شرکت TCL، مسئول تولید گوشی‌های بلک‌بری، توزیع شده است.

1 در مورد “دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی از بلک‌بری KEY2 در چین ارسال شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH