آیفون

پیش‌بینی فروش قابل قبول آیفون‌های 2019 ظرف یک سال آینده

دنیل آیوز (Daniel Ives)، تحلیلگری در GBH Insights، انتظار دارد اتفاقی بزرگ برای محصولات آیفون جدید رخ دهد که در اواخر امسال توسط شرکت اپل منتشر می‌شود. با توجه به بررسی مشتریان که توسط Business Insiders صورت گرفته است، آیوز می­گوید که در 12 تا 18 ماه آتی، اپل قادر به فروش 350 میلیون آیفون است.

او این تحلیلش را بر اساس بررسی تعداد زیادی کاربر ارائه داده است که سیستم‌عامل iOS گوشی هوشمند خود را به نسخه جدید آن ارتقا نداده­‌ا‌ند. آیوز می­گوید: علت اصلی این اتفاق بر این واقعیت بود که آیفون 8  آیفون 8 پلاس، بسیار به نسخه‌های قبلی خود شبیه بودند و همچنین آیفون X خیلی گران بود.

این تحلیلگر بیان می­کند که آن دسته از مشتریان که به طراحی آیفون X علاقه‌مند هستند اما قیمت آن را بالا می‌دانند، امسال این محصول را در بازۀ قیمت معمول 700 تا 800 دلار می‌توانند تهیه کنند. دستۀ دیگر از مشتریان که به دنبال حد بالای فناوری درگوشی هوشمند خود هستند نسخه آیفون X پلاس را می‌توانند خرید کنند. آیوز تقاضای بسیار بزرگی را امسال در چین پیش‌بینی می­کند. این تحلیلگر می‌گوید که  از 100 میلیون کاربر آیفون در چین، 60 تا 70 میلیون نفر به دنبال ارتقا گوشی هوشمند خود در این 18 ماه پیش رو هستند.

مدل جدید آیفون،  برای آن دسته از کاربرانی که در این مدت گوشی خود را به نسخۀ جدید ارتقا نداده‌اند و مردد در قیمت و قابلیت‌ها و خصوصیات محصولات فعلی آن هستند، تقاضای اساسی خرید را خواهد داشت

برای آنکه فهمی از پیش‌بینی آیوز برای ارائه تقاضای خرید برای اپل داشته باشیم، این واقعیت را در نظر بگیرید که فروش مالی اپل در سال 2017،  216.72 میلیون نسخه آیفون در سرتاسر جهان است. بر اساس گزارش مالی آخرین چهار ماه این شرکت که چهار ماه میانی سال 2018 است، فروش گوشی آیفون، 52.2 میلیون نسخه در جهان است.

1 در مورد “پیش‌بینی فروش قابل قبول آیفون‌های 2019 ظرف یک سال آینده”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH