یک اسمارت‌فون از نوکیا با اسنپدراگون 710 در راه است

به نظر می‌رسد چیپست اسنپدراگون 710 یک ترند جدید برای سازندگان تلفن همراه است. حتی گفته می‌شود که گوگل نیز قصد دارد یک اسمارت‌فون میان‌رده مبتنی بر AI را بر پایه این چیپست توسعه دهد. HMD نیز یکی دیگر از کمپانی‌هایی است که قصد دارد یک محصول به کمک اسنپدراگون 710 را معرفی و روانه بازار کند.

مطابق یک گزارش، نوکیا در فصل پاییز یا زمستان (به احتمال قوی در طی برگزاری نمایشگاه IFA) از یک اسمارت‌فون جدید رونمایی خواهد کرد. این هندست که از تراشه اسنپدراگون 710 استفاده می‌کند با کدنام فونیکس (Phoenix) شناخته می‌شود. این هندست می‌تواند یک نمونه ارتقا یافته از نوکیا 7 پلاس باشد.

اسنپدراگون 710 از دو هسته (Cortex-A75 (Big و 6 هسته (A55 (Little تشکیل شده است. رابط گرافیکی مورد استفاده در این چیپست از نوع آدرنو 6 بوده که به نسبت نمونه به کار رفته در اسنپدراگون 660، 35 درصد قدرتمندتر است. قابلیت‌های AI این چیپست ناشی از به عاریه گرفتن Hexagon 685 DSP از چیپست اسنپدارگون 845 است.

دیگر اسمارت‌فونی که قرار است از این چیپست استفاده کند، یک عضو از خانواده گوگل پیکسل است که با کدنام Bonito شناخته می‌شود. بنابراین اگر در بنچمارک‌ها به این هندست برخوردید، بدانید که یکی از محصولات متعلق به آینده را می‌بینید!

1 در مورد “یک اسمارت‌فون از نوکیا با اسنپدراگون 710 در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH