لنوو طرحی رویایی از رندر گوشی هوشمند Z5 فاقد حاشیه را منتشر کرد

لنوو از اوایل ماه گذشته در حال تست یک پرچم‌دار جدید است. ظاهرا نام این گوشی هوشمند جدید لنوو Z5 بوده و گفته شده که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 95 درصد است. به عبارت دیگر دارای لبه‌های بسیار باریک خواهد بود. تصویری از این طرح جدید منتشر شده که مشاهده می‌کنید.

لنوو

هرچند رندر‌های عرضه شده تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های این هندست را به نمایش گذاشته اما به نظر می‌رسد این طرح مفهومی حقیقتا دارای یک صفحه نمایش فاقد حاشیه است و از آن مهم‌تر اینکه خبری نیز از برش در بالا یا پایین صفحه نمایش نیست.

با اینکه لنوو در این طرح رسمی تلاش خود را برای حذف حاشیه به خرج داده ولی هنوز هم در پایین گوشی یک چانه به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد محل قرارگیری دوربین سلفی و دیگر حسگر‌های معمول است. در هر حال شاید مهندسان شرکت لنوو می‌توانستند با کمی خلاقیت بیشتر ایده‌ای برای حذف این بخش‌ نیز بیابند. البته به نظر برخی از کاربران این قطعه سبب زیبایی طرح شده است!

در هر حال امیدواریم که این طرح که توسط چانگ چنگ VP لنوو منتشر شده واقعا وجود داشته باشد و صرفا یک طرح رویایی نباشد؛ زیرا در بسیاری از موارد تضمینی وجود ندارد که این تصاویر لو رفته واقعی باشند اما در این مورد به نظر می‌رسد رندر منتشر شده رسمی باشد.

در هر صورت اگر شما متعجب شده‌اید در این طرح چگونه صدا را خواهید شنید در حالی که گوشی فاقد اسپیکر است، می‌توان این احتمال را داد که از روش انتقال استخوانی برای این منظور بهره‌ گرفته شده تا کاربر قادر به شنیدن صدا باشد. اصولا افراد در زمان صحبت کردن با گوشی، آن را به‌صورت خود فشار می‌دهند. فناوری به کار گرفته شده در گوشی سبب ارتعاش صفحه نمایش شده و فرکانس ایجاد شده با ایجاد ضرباتی در کانال شنوایی کاربر موجب قابل فهم شدن اصوات می‌شود.

چنین تکنولوژی پیش‌تر در گوشی Aquos شرکت شارپ به کار گرفته شده بود پس با اطمینان می‌توان گفت که چنین قابلیتی وجود دارد و اجرایی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH