دل از سیستم گیمینگ Inspiron Gaming Desktop 5676 پرده برداشت

حدود دو ماه قبل، شرکت دل از سه مدل لپ‌تاپ گیمینگ رونمایی کرد که به جای نام برند Inspiron Gaming به ترتیب به نام‌های G3، G5 و G7 شناخته می‌شوند. در عوض بعد از آن، این برند برای محصولات دسکتاپ گیمینگ به کار گرفته شد و امروز نیز شرکت دل از یک سیستم دسکتاپ با برند Inspiron Gaming به نام Inspiron Gaming Desktop 5676 رونمایی نمود.

دل

سیستم Inspiron جدید مجهز به پردازنده رایزن نسل دوم AMD و تراشه گرافیکی هشت گیگابایتی GDDR5 رادون RX580 AMD است. شما همچنین می‌توانید این سیستم فوق‌العاده را تا 32 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و دوترابایت حافظه HDD پیکربندی نمایید. یک پورت USB نوع C به همراه شش عدد پورت USB 3 نوع A با دسترسی آسان نیز برای این سیستم در نظر گرفته شده است. همانطور که در تصور بالا نیز مشاهده می‌کنید در داخل کیس از لامپ‌های ال‌ای‌دی استفاده شده تا ظاهری شیک و جذاب به آن ببخشد. سیستم Inspiron Gaming Desktop 5676 در روز 12 ژوئن وارد بازار خواهد شد و قیمت‌گذاری آن نیز بسته به سخت‌افزار متفاوت است و از قیمت 849.99 دلار به بالا شروع می‌شود.

به علاوه امروز شرکت دل از برخی لوازم‌ جانبی و نرم‌افزاری برند Alienware نیز رونمایی نمود. ماوس گیمینگ Alienware Elite دارای ۴ باله کناری قابل جابه‌جایی، ۹ تا ۱۱ دکمه قابل برنامه‌دهی و یک حافظه داخلی 512 کیلوبایتی است. همچنین از نورپردازی ال‌ای‌دی سفارشی AlienFX نیز برخوردار است که از تم‌های رنگی هماهنگ با بیش از 130 بازی مختلف پشتیبانی می‌نماید. این ماوس گیمینگ نیز در تاریخ 31 جولای به قیمت 89.99 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در ادامه شرکت دل از یک هدست بی‌سیم Alienware با نام AW988 نیز رونمایی نمود. این محصول از ویژگی نورپردازی اختصاصی ال‌ای‌دی برخوردار بوده و کاربر این امکان را دارد تا از میان 6.8 میلیون رنگ، تم نوری هدست خود را تنظیم نماید. در حقیقت AW988 برای راحتی و ارایه کیفیت برتر به کاربران ساخته شده است. این هدست نیز از تاریخ 11 ژوئن با قیمت 229 دلار وارد بازار خواهد شد.

دل

چندین نرم‌افزار کاربردی نیز به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از جمله آنها می‌توان به نسخه ارتقا یافته Alienware Command Center و اپلیکیشن جدید Alienware Arena اشاره کرد که نسخه‌ اندرویدی در تاریخ 12 ژوئن منتشر خواهد شد. این اپلیکیشن به کاربر این امکان را می‌دهد تا با ورود به اکانت کاربری خود، ضمن مدیریت پروفایل و کسب پاداش و جایزه، از مطالعه مطالب و خواندن اخبار بازی‌ها و دیگر موارد لذت ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH