آنر از دو اسمارت‌فون گیمینگ آنر پلی و آنر 9i رونمایی کرد

بازار اسمارت‌فون‌های مخصوص گیم در حال حاضر بسیار داغ است با این حال تمام آن‌ها تنها همین بخش را در نظر گرفته‌اند، از این رو هواوی قصد دارد به کمک برند زیر مجموعه خود یعنی آنر، در بخش اسمارت‌فون‌های مقرون به صرفه گیمینگ به رقابت با سایر تولیدکنندگان بپردازد. این برند به‌تازگی از دو اسمارت‌فون برای دوستداران بازی رونمایی کرده است.

آنر پلی

در ابتدا به سراغ قیمت می‌رویم، این هندست قرار است با قیمت تقریبی 310 دلار روانه بازار شود. این بخش از آن‌جایی مهم است که با چنین قیمتی انتظار نمی‌رود شاهد استفاده از چیپست کایرین 970 باشیم، با این حال در این هندست این اتفاق رخ داده است. هم‌چنین هواوی با توسعه قابلیت GPU Turbo، عملکرد این چیپست قدرتمند را در بخش بازی بهبود داده است.

این گرافیک می‌بایست تصاویر را برای نمایشگر 6.3 اینچی این هندست با نسبت تصویر 19:9 و وضوح 1080 در 2280 پیکسلی پردازش کند. هم‌چنین فناوری صوتی Histen موجود در این هندست، می‌تواند تجربه صدای سه بعدی را برای بازی‌ها به ارمغان بیاورد.

نسخه پایه این اسمارت‌فون با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد، با این حال یک نسخه قدرتمندتر با 6 گیگابایت رم نیز با قیمت 375 دلار در لیست عرضه قرار دارد. امیدواریم این نسخه از حافظه داخلی بیش‌تری برخوردار باشد. آنر پلی از یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با توجه به استانداردهای حال حاضر، مقدار مناسبی به نظر می‌رسد. این اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض به اندروید 8.1 مجهز خواهد بود که به وسیله رابط کاربری EMUI 8.2 شخصی سازی شده است.

در بخش تصویربرداری آنر پلی می‌توانیم یک دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که با یک سنسور 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. به کمک هسته هوش مصنوعی موجود در کایرین 970، این دوربین قادر به تشخیص 500 منظره خواهد بود. در بخش سلفی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده است که قادر به ثبت تصاویر پرتره سه بعدی خواهد بود.

فروش آنر پلی از تاریخ 11 مارس و در رنگ‌های مشکی، بنفش و آبی و هم‌چنین یک نسخه ویژه قرمز رنگ، آغاز می‌شود. این اسمارت‌فون مختص به بازار چین بوده و در سایر کشورها (حداقل با این نام) به فروش نخواهد رسید.

آنر 9i

آنر 9i از نمایشگری 5.84 اینچی با نسبت تصویر 19:9 و وضوح 1080 در 2808 استفاده می‌کند. این هندست از چیپست کایرین 659 بهره گرفته که با استفاده از فناوری GPU Turbo به یک محصول مقرون به صرفه برای گیمینگ مبدل شده است.

نسخه پایه آنر 9i با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 220 دلار عرضه می‌شود. این در حالی است که نسخه 128 گیگابایتی این اسمارت‌فون با همان میزان رم، 265 دلار قیمت خواهد داشت. فروش آنر 9i در چین از فردا آغاز خواهد شد. این گوشی در رنگ‌های آبی، صورتی، فیروزه‌ای و مشکی فروخته می‌شود.

در بخش تصویربرداری آنر 9i، می‌توانیم یک دوربین دوگانه 13+2 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که چیدمانی عمودی دارد. در بخش سلفی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده است که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به بهبود تصاویر به کمک هوش مصنوعی و هم‌چنین بازگشایی قفل صفحه به کمک تشخیص چهره اشاره کرد. 9i با اندروید 8.0 و نسخه تقریبا قدیمی EMUI 8.0 روانه بازار می‌شود. نیرو دهنده این تلفن همراه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH