گوشی نکسوس 5 گوگل با قیمت رویایی را بیشتر بشناسید!

nexsus 5

پس از موفقیت گوشی نکسوس 4، شرکت‌های ال‌جی و گوگل بار دیگر به همکاری با هم پرداختند تا نخستین گوشی هوشمندی را عرضه کنند که از جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب گوگل یعنی android 4.4 یا Kitkat بهره میگیرد. با مجهز بودن به قابلیت‌های جدید، Nexus 5 باریک‌ترین و سریع ترین گوشی از سری نکسوس است که تا به حال ساخته شده است.

با یک نمایشگر ۵ اینچی، نکسوس 5 تجربه بصری بی نظیری را برای کاربران مهیا می‌کند. این گوشی سبک وزن در نسخه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده و ترکیبی عالی از کارایی، قابلیت‌ها و سهولت استفاده را به لطف سخت افزار قوی و بهترین نسخه از سیستم عامل گوگل، در کنار سرویس‌های آن به نمایش می‌گذارد.

ثبت لحظه‌های به یاد ماندنی

دوربین Nexus 5 از فناوری تحسین شده لرزش گیر نوری LG که برای بار نخست در LG G2 به کار گرفته شد، بهره می‌برد. این قابلیت در کنار دوربین هشت مگاپیکسلی با نوردهی طولانی تر، تاری کمتر تصاویر و نویز پایین تر به Nexus 5 اجازه می دهد تا تصاویری با کیفیت را در فضاهای کم نور ثبت نماید. Nexus 5 از قابلیت Photo Sphere هم برخوردار است که به کاربر اجازه می دهد مجموعه ای از عکس ها را ثبت کرده و آن ها را به آسانی به یک عکس ۳۶۰ درجه تبدیل کند. و Google عکس ها و ویدیوهای زیبایی از محتویات موجود در گالری شما می سازد تا آن را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، حالت بهبود یافته HDR+ در Nexus 5 به صورت فوری به ثبت دنباله ای از عکس ها پرداخته و از عکاسی محاسباتی برای ترکیب هوشمندانه این عکس ها با یکدیگر ، به منظور ایجاد تصویری عالی با سایه ها و نوری که از داده های نوردهی و رنگ های چندین عکس ثبت شده، جمع آوری شده است، استفاده می کند.

سرعت و قدرت در کنار هم

Nexus 5 نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر android 4.4 Kitkat در دنیاست که قدرت سیستم عامل Google را در بنه ای سبک و باریک و در عین حال مستحکم و با دوام در اختیار شما می گذارد. علاوه بر پردازنده سریع SnapdragonTM 800 و پشتیبانی از شبکه های ۴G/LTE ، گوشی Nexus 5 از صفحه نمایشی با رزولوشن Full HD و با تراکم ۴۴۵ پیکسل در هر اینچ که از فناوری پیشرفته لمسی in-Cell برای تشخیص سریع تر دستورات لمسی و همین طور خوانایی بالاتر و تصاویر شفاف تر برخوردار است، نیز بهره می برد.  این قابلیت ها در بدنه ای زیبا و باریک با طراحی مدرن جای گرفته اند که شکی باقی نمی گذارد که با گوشی هوشمندی با کیفیت طرف هستیم.

بهترین‌های Google

استفاده از نسخه جدید سیستم عامل اندروید، Android 4.4، با وجود سرعت بالا و قدرتمند بودن، هنوز هم  مانند نسخه های پیشین بسیار آسان است. شماره گیر جدید به صورت خودکار به پیشنهاد اسامی مخاطبینی می پردازد که احتمال تماس با آن ها بیشتر بوده و و Caller ID ویژه Google هم سعی می کند شماره های تماس گیرنده را حتی اگر در لیست مخاطبین شما نباشد، با نامی در لیست آدرس های آنلاین شما تطبیق دهد. کاربران امکان دریافت و ارسال پیام های متنی به صورت مستقیم از Hangouts را داشته و علاوه بر این ، نسخه اندرویدی Hangouts هم حالا از به اشتراک گذاری مکان پشتیبانی می کند.

با وجود نرم افزارهای Gmail، Chrome ، Calendar، Maps ، Drive و Hangouts ، Nexus 5 به کاربران در مدیریت کارهای روزمره شان با رابطی آشنا و کاربردی کمک می کند. با استفاده از Google Now و تنها با گفتن Ok Google می توانید به جستجوی صوتی پرداخته و با افزایش تعداد نرم افزارها و بازی های موجود در Google Play به بیش از یک میلیون در کنار کتاب ها، فیلم ها و آهنگ های موجود در آن، آسان تر از هر وقت دیگری می توانید هر آنچه را می خواهید، بیابید.

امکان خرید و سفارش آنلاین Nexus 5 در رنگ های مشکی و سفید  و ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، بریتانیا، استرالیا، کره و ژاپن از طریق Google Play وجود خواهد داشت. ارائه گوشی در فروشگاه های محلی در آمریکای جنوبی و مرکزی ، آسیا، اروپای مرکزی و خاور میانه نیز از اواسط نوامبر آغاز خواهد شد.

قرار است قیمت نکسوس 5 نسخه 16 گیگابایتی برابر با ۳۴۹ دلار باشد که چیزی کمتر است 1.100.000 تومان می‌شود، اما آیا با چنین قیمتی شاهد عرضه آن در کشور خودمان نیز خواهیم بود؟!

مشخصات اصلی:

پردازنده: Qualcomm Snapdragon™ ۸۰۰ with 2.26GHz Quad-Core Krait CPU

سیستم عامل: اندروید4.4 کیتکت

صفحه نمایش: ۵ اینچ (اندازه واقعی: ۴٫۹۵ اینچ)، Full HD IPS با ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل

شبکه:  CDMA/1xRTT/EVDO, GSM/GPRS/EDGE, WCDMA/HSPA+, LTE

حافظه: ۱۶ گیگابایت / ۳۲ گیگابایت + ۲ گیگابایت رم

دوربین اصلی: ۸ مگاپیکسل همراه با لرزشگیر اپتیکال / دوربین جلو: ۱٫۳ مگاپیکسل HD

باتری: ۲۳۰۰ میلی آمپر Li-Polymer (ثابت)

ابعاد: ۱۳۷٫۸۴×۶۹٫۱۷×۸٫۵۹ میلی‌متر

وزن: ۱۳۰ گرم

سایر امکانات: قابلیت شارژ بی‌سیم، NFC

8 در مورد “گوشی نکسوس 5 گوگل با قیمت رویایی را بیشتر بشناسید!”

  1. دوست من جو نده نهایت قیمتی که دلار توی امسال بتونه بخودش ببینه همون 2495 هست که تک نرخی بشه که نمیشه !با توجه به شرایط موجود…

    در مورد اون دوستمون هم که میگه قیمت این مدل زیر 1400 نمیاد یک نگاه به قیمت های گوشی ها تو بازار ما بکنی متوجه میشید که اغلب با نرخ ارز در تعادل هست و بعضا قیمت ریالی نسبت به دلاری پایینتر هم میشه .مثلا نوت 3 با قیمت 1950 به فروش میرسه که حتی مدل 16 گیگش با توجه به قیمت دلاریش باید بالای 2100 باشه.یا مثلا اکسپریا زد که باید حدود 1.5 باشه ولی در حدود 1.350 بفروش میرسه !اکسپریا L،SP و یا اپتیموس جی و جی پرو نمونه های دیگه ای هستند…

    1. ممنون از نظرت. ولی قیمت دلاری که به دست مشتری نهایی می رسه 2450 نیست و حدود 300 تا 400 تومن اضافه میشه (دوستانی که تو اتاق مبادلات دستشون تو کاره می دونن منظورم چیه) بعد شما نکسوس 4 مدل 16 گیگی 320 دلار بود که وقتی که دلار بازار 3000 تومن بود 1200 تا 1300 بعد از افت قیمت 6 ماهه می فروختن. الان 1100 در حالی که داره اوت میشه اون وقت مدل پنجم با 350 دلار و 400 دلار (دلار 3000 + 1000) باید 4000 تومن حساب کنی. الان جی 2 با مشخصات مشابه 1750 می فروشند (مدل 16 گیگ) و قیمت ها رو در ایران با بازار جهانی نمیشه مقایسه کرد و فاکتورای دیگه ای مثل استقبال یا عدم استقبال و مدلهای رقیب و وجدان پخش کننده ها و تعداد فروش تعیین می کنه و قیمتایی که گفتم خوشبینانه و منتقی بود. به نظر شما چند خواهد شد؟

  2. خبر.خبر داغ.دلار تا3 هفته اینده2300تومن.گوشی نخرید ولی الان بفروشید.کاملا واقعی.اگه باور نمیکنی به emailم پیام بده:a.shafaat@hotmail.com

  3. قیمت این گوشی در ابتدا حدود دو میلیون خواهد که با کاهش قیمت با احتساب هزینه گمرک و مالیات و حمل و گارانتی و سود فروشنده ها خدود 1400 خواهد شد مدل 16 گیگش و 1600 مدل 32 گیگش. مگر دلار ارزان شه که تا دو سال آینده امکانش وجود ندارد. قیمت پایین ترم امکان نداره ولی با این امکانات 1400 بشه ارزش خرید خیلی بالایی خواهد داشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH