شایعاتی پیرامون اندروید کیت کت

android-4-1-kitkat

شایعاتی پیرامون نسخه 4.4 سیستم عامل محبوب اندروید به شبکه اینترنت درز کرده است که حاکی از آن است که این نسخه از اندروید مشکلات متعدد نسخه‌های اخیر این سری سیستم عامل با حافظه را حل خواهد نمود.

نسخه‌های شماره 4 و 4.1 اندروید بر روی سیستم‌های همراه دارای حافظه پایین به راحتی نصب نمی‌شد و در هنگام اجرا نیز با مشکلات متعددی روبرو می‌شد ولی این شایعات نشان دهنده آن هستند که این سیستم عامل سرانجام خواهد توانست بر روی سیستم‌هایی که حتی رم 512 مگا بایتی بر روی خود دارند به اجرا درآمده و به خوبی کارکند تا بسیاری از افراد بتوانند از اندروید 2.3 به صورت مستقیم به کیت کت( نام نسخه 4.4) مهاجرت کنند.

از سال 2012 هنوز 48.6 دستگاه‌های اندرویدی از نسخه ژلی بین استفاده می‌نمایند و این درحالی  است که iOS به عنوان جدی‌ترین رقیب اندروید تنها 4.3 درصد از کاربران خود را بر روی نسخه 7 خود دیده است. همچنین گزارش‌ها حاکی از این هستند که نسخه جدید اندروید از سه حسگر جدید نیز پشتیبانی خواهن نمود که شامل سنسور محور چرخش ژئومتریک، حسگر تشخیص دهنده قدم برداشتن نیز خواهد بود که به صورت مستقیم برای پاسخ گویی به امکانات معرفی شده توسط اپل بوده است. همچنین امکانات ویژه ای برای بهبود سیستم وای فای نیز بر روی کیت کت وجود خواهد داشت.

1 در مورد “شایعاتی پیرامون اندروید کیت کت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH