اختراعی از جنس آینده:نمایشگر هوشمند و انعطاف پذیر موتورلا

MotorolaPatent

موتورولا نیز صفحه نمایش انعطاف پذیر منحصر به فرد خود را اختراع کرد.

 در پی داغ شدن بازار علاقه به صفحات نمایش انعطاف پذیر شرکت موتورلا نیز در یک اقدام سریع برای عقب نماندن از سایر رقبا یک صفحه نمایش انعطاف پذیر را به نام خود به ثبت رساند.

البته هنوز هیچ  تصویر رسمی‌ای از این صفحه به رسانه‌ها راه نیافته است ولی این خبر نشان دهنده رقابت داغ ال جی، سامسونگ و موتورولا برای کسب بازار اصلی برای صفحات نمایش انعطاف پذیر خواهد داشت. از جماه مهم‌ترین ویژگی‌های اشاره شده برای این صفحه نمایش می‌توان به سیستم همپوشانی آن اشاره نمود به نحوی که این صفحه نمایش می‌تواند آنقدر انعطاف پیر باشد که ثل یک کاغذ لوله شود و سیستم این نمایشگر به قدری هوشمند خواهد بود که بر روی قسمت‌ای همپوشانی شده دو تصویر همزمان را نمایش ندهد.همچنین سیستم هوشمند این صفحه نمایش بر اساس رفتار شما با نمایشگر تصمیم خواهد گرفت که چگونه تصویر را نمایش دهد، برای مثال اگر این نمایشگر را به صورت رولی باز کنید می‌تواند تشخصی دهد که باید تصویر را در سمتی که اخل رول قرار داشته نمایش دهد زیرا این سمت در مقابل دیدگان شما قرار خواهد داشت.

موتورولا ادعا کرده است که این اختراع می‌تواند قابلیت‌های جدیدی را در صفحات نمایش بیدار سازد و همچنین رابط کاربری آن نیز می‌تواند به صورت کامل با امکانات لمسی انجام شود. ظاهرا این صفحه نمایش به قدری انعطاف پذیر خواه بود که می‌توانید آن را به دور مچ دست خود بپیچانید و به این ترتیب شایعات پیرامون عرضه ساعت هوشمند بر پایه این نمایشگر نیز بالا گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH