توجه ویژه کمپانی اسنشال به لوازم جانبی

یکی از نکات مهم درفروش تلفن Essential، این امر مهم به شمار می‌رود که لوازم جانبی مغناطیسی گوناگون و گسترده‌­ای داشته باشد تا کاربران بتوانند به‌راحتی از هرگونه سامانه‌ای استفاده کنند. تاکنون تنها ابزار جانبی این تلفن، دوربین 360 درجه بوده که به بازار عرضه ‌شده است. اما اخیرا شرکت Essential تأیید کرده است که جک 3.5 میلی‌متری هدفون را به‌عنوان لوازم جانبی عرضه خواهد کرد.

همانند دوربین 360 درجه، این جک به دو راه ورودی دوشاخۀ گوشی وصل می‌شود که در پنل پشتی آن تعبیه شده است. بدون این جک هم می­‌توانید از پورت تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری استفاده کنید، اما شرکت  Essential امکان دیگری را نیز برای این جک طراحی کرده و آن تقویت صداهای گوشی باکیفیت بالاست. در تابستان امسال جک هدفون 3.5 میلی‌متری، عرضه خواهد شد اما تاکنون این شرکت، قیمت دقیق محصول را اعلام نکرده است.

آداپتور صوتیHD، از تمامی هدفون‌های 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند که از تیتانیوم ساخته شده تا عمر مفید این محصول به طرز شگفتی افزایش یابد. مزیت دیگر و مهم آن، امکان شارژ هم‌زمان گوشی و گوش دادن به آهنگ از طریق فناوری کلیک است. این موضوع به­‌شدت برای بسیاری از کاربران این محصول اهمیت فراوانی دارد.

پیشرفت و خبر مهم دیگر در شرکت Essential  که باعث افزایش علاقه کاربران به این گوشی خواهد شد؛ این است که این شرکت هم‌اکنون در حال به‌روزرسانی نرم‌افزاری است که به کمک آن تأییدیه MQA را دریافت خواهد کرد. MQA مخفف «کیفیت عالی تصدیق شده» است و این تأییدیه، به تلفن Essential کمک می­‌کند تا کاربران فایل‌های صوتی Lossless Music را بدون هیچ‌گونه افت کیفیتی دریافت کنند و به‌راحتی بتوانند آهنگ‌ها را همان‌گونه که ضبط شده­‌اند؛ گوش دهند.

از دیگر امکانات قابل توجه شرکت Essential این است که برای ‌تمامی کاربران خود سه ماه استفاده رایگان از سیستم صوتی TIDAL را فراهم کرده است. این امر باعث جلب رضایت مشتریان از این شرکت نیز شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH