بهترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان

با توجه به تنوع زیاد گوشی‌های بازار، انتخاب برترین مدل شاید کاری سخت و طاقت فرسا باشد. بدین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا بهترین اسمارت‌فون‌هایی که می‌توانید در بازه قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان تهیه کنید، به شما معرفی کرده تا بلکه این بازه گسترده انتخاب را برای‌تان کوچک‌تر و آسان‌تر کرده باشیم.

با ما و معرفی برترین تلفن‌های همراه در رنج قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان همراه باشید.

1- هواوی Y7 پرایم 2018

نخستین گوشی معرفی شده در این لیست، یکی از جدیدترین اسمارت‌فون‌های هواوی است که به تازگی وارد بازار شده و با نمایشگر 6 اینچی فول ویو، چهره‌ای مدرن به خودش گرفته است. Y7 پرایم 2018 همچون محصولات اخیر هواوی، از یک دوربین دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و بدین خاطر قادر است تصاویر بوکه زیبایی را به ثبت برساند.

حدود قیمت: 1.150.000 تومان

چرا بخریم؟

طراحی مدرن و زیبا
دوربین دوگانه با کیفیت قابل قبول
اندروید نسخه 8 با آخرین نسخه رابط کاربری هواوی
سنسور اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره
دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با فلاش

چرا نخریم؟

وضوح اچ‌دی نمایشگر
باتری متوسط

2- شیائومی Mi A1

شیائومی Mi A1

محصولات شیائومی به‌طور معمول به مقرون به‌صرفه بودن مشهور هستند و گوشی A1 این کمپانی نیز از این خصیصه به‌خوبی استفاده کرده تا با استفاده از امکانات مناسب در کنار بهای خوب، یکی از گزینه‌های ایده‌آل کاربران در بازار باشد. این گوشی که از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌گیرد، از پردازنده اسنپدراگون 625 استفاده کرده و با تجهیز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، یک پکیج خیلی خوب را به خریداران ارایه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی بایستی به دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 2برابری اشاره کرد و توانایی فیلم‌برداری با وضوح 4K نیز برای آن فراهم شده است.

حدود قیمت: 1.480.000 تومان

چرا بخریم؟

سخت‌افزار قوی با 4 گیگابایت رم
حافظه داخلی 64 گیگابایتی
دوربین دو گانه با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری
توانایی فیلم‌برداری 4K
باتری با قابلیت شارژ سریع و پورت تایپ C
وجود پورت مادون قرمز

چرا نخریم؟

حاشیه‌های زیاد نمایشگر

3- نوکیا 6

بایستی نوکیا را یکی از محبوب‌ترین برندها در بازار کشورمان دانست که با وجود دوری نسبتا طولانی از مارکت، همچنان در دل هواداران زیادی قرار دارد و نوکیا 6 با بهره گیری از امکانات معقول در برابر بهای پرداختی، یکی از انتخاب‌های خوب کاربران خواهد بود. این گوشی که از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌گیرد، مجهز به اسنپدراگون 430 با 4 گیگابایت رم بوده و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی سلفی دارای دریچه دیافراگم f/2.0 بوده و به همین خاطر در نور کم هم عملکرد مطلوبی خواهد داشت.

حدود قیمت: 1.400.000 تومان

چرا بخریم؟

بدنه فلزی و خوش ساخت
4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی
دوربین اصلی و سلفی با کیفیت
سنسور اثر انگشت دقیق در زیر نمایشگر

چرا نخریم؟

حاشیه‌های زیاد نمایشگر

4- سامسونگ گلکسی J7 پرو

رده J از سری محصولات سامسونگ، به گوشی‌هایی با بهای خوب و در عین حال کارایی مناسب تعلق دارد و هر چقدر عدد درج شده در جلوی حرف J بیشتر باشد، نشان از قدرت و اندازه بیشتر گوشی می‌دهد. حال اگر واژه پرو (به معنای حرفه‌ای) نیز اضافه گردد، دیگر یک معجون کامل ارایه خواهد شد که بسیاری را جلب خودش می‌کند. گلکسی J7 پرو از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و فناوری پیشرفته سوپر AMOLED بهره می‌گیرد و پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 7870 در بطنش می‌تپد. یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی و البته f1.7 در پشت و یک نمونه 13 مگاپیکسلی سلفی با f1.9 در جلو، ترکیب خیلی خوبی برای عکس گرفتن را فراهم آورده و باتری 3600 میلی‌آمپری آن توانمندی بالایی دارد.

حدود قیمت: 1.480.000 تومان

چرا بخریم؟

نمایشگر با کیفیت 5.5 اینچی
دوربین با کیفیت اصلی و سلفی
سنسور اثر انگشت دقیق در زیر نمایشگر
باتری قدرتمند

چرا نخریم؟

وزن گوشی در مقایسه با هم‌رده‌های دیگرش بالاست

5- اچ‌تی‌سی دیزایر 10 پرو

شاید این روزها حضور کمپانی با سابقه تایوانی در بازار کم‌رنگ شده باشد اما این موضوع دلیلی نمی‌شود تا محصولات قبلی این برند مشهور را نخریده و یا بدان بی‌توجهی کنیم. گوشی دیزایر 10 پرو یک اسمارت‌فون فلزی با نمایشگر 5.5 اینچی و وضوح تصویر فول اچ‌دی است که از پردازنده مدیاتک با نام هلیو P10 استفاده می‌کند. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات این محصول تایوانی هستند. دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی در پشت و یک نمونه 13 مگاپیکسلی در جلو قرار دارند تا مجموعه امکانات این گوشی سری دیزایر تکمیل شده باشد.

حدود قیمت: 1.450.000 تومان

چرا بخریم؟

سخت‌افزار مناسب با 4 گیگابایت رم
حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 2 ترابایت توسط کارت حافظه
دوربین اصلی با کیفیت 20 مگاپیکسلی
فناوری شارژ سریع باتری

چرا نخریم؟

حاشیه اطراف نمایشگر بالاست
عرضه شده با نسخه 6 اندروید

6- بلک بری پریو

یکی از محصولات با ارزش در لیست معرفی ما، گوشی سابقا پرچم‌دار کمپانی بلک‌بری است که به عنوان نخستین محصول اندرویدی این کمپانی نیز به‌حساب می‌آید. بلک‌بری پریو تنها محصول این لیست است که نمایشگر 5.4 اینچی آن از وضوح QHD بهره گرفته و دارای یک صفحه کلید فیزیکی است که به‌صورت کشویی از زیر نمایشگر باز می‌شود. استفاده از اسنپدراگون 808 قدرت بالایی در مقایسه با سایر محصولات به آن بخشیده و دوربین 18 مگاپیکسلی آن از اپتیک اشنایدر کروزناخ بهره می‌گیرد. این دوربین توانایی فیلم‌برداری 4K را نیز داراست و فناوری شارژ سریع آن به سرعت باتری 3410 میلی‌آمپری‌اش را پر توان می‌کند.

حدود قیمت: 1.450.000 تومان

چرا بخریم؟

طراحی متفاوت با صفحه کلید فیزیکی
نمایشگر 5.4 اینچی AMOLED
سخت‌افزار بسیار قدرتمند
دوربین با کیفیت قابل قبول و فیلم‌برداری 4K

چرا نخریم؟

دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و بی‌کیفیت
اندروید قدیمی (نسخه 6 پس از آپدیت!)

7- آنر 9 لایت

آنر همیشه پرچم‌داران خودش را با یک شماره ساده مشخص می‌کند و نسخه‌های متفاوتی را نیز از آن به بازار عرضه کرده تا طیف گسترده‌تری از خریداران را به سمت محصولاتش جلب کند. گوشی آنر 9 لایت که نسخه ارزان‌تر آنر 9 است، همچنان یک گوشی زیبا با رنگ‌بندی شیک است که همچون پرچم‌داران امروزی، در پشت از شیشه پوشانده شده و فریم دورش نیز فلزی است. این محصول دارای نمایشگری با نسبت ابعاد 18 به 9 بوده و بدین خاطر حاشیه اطراف آن بسیار کم است. همچنین دوربین دوگانه در پشت آن از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و جالب‌تر آنکه در جلو نیز دارای دو سنسور مشابه است و در واقع شما دارای 4 دوربین در این گوشی آنر هستید. از دیگر مشخصات این گوشی جذاب چینی بایستی به وجود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز اشاره کرد (برای مدل بالاتر) که قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت حافظه جانبی را نیز داراست.

حدود قیمت: 1.320.000 تومان

چرا بخریم؟

بدنه شیشه‌ای جذاب با رنگ‌بندی متنوع
صفحه نمایش فول ویو با حاشیه کم
دوربین دوگانه اصلی و سلفی
سخت‌افزار مناسب با 4 گیگابایت رم
وجود 64 گیگابایت حافظه داخلی با توانایی ارتقا
اندروید نسخه 8 با آخرین نسخه از رابط کاربری EMUI

چرا نخریم؟

جذب سریع لک و کثیفی در پشت گوشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH